Koonusetõus | 93° |
---|---|
Keermemõõt | M8 x 1 |
Täispikkus | 151.5 |
Võtme suurus | 8 |
Hõõgküünlateostus | hõõgküülal |
Hõõgküünlateostus | järelhõõgumiskõlbulik |
Nominaalpinge (V) | 11 |
Installatsiooni sügavus (mm) | 39.5 |
Ühendustehnika | Pin Ø 4 mm |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
FIAT | 500351992 |
---|---|
IVECO | 5 0035 1992 |
PEUGEOT | 5960 A3 |
CITROEN | 5960.A4 |
PEUGEOT | 5960.K4 |
CITROEN | 5960 K4 |
IVECO | 500038789 |
FIAT | 5802219038 |
IVECO | 5802219038 |
CITROEN | 16 37 170880 |
PEUGEOT | 16 37 170880 |
FIAT | 5802823579 |
IVECO | 5802823579 |
ISKRA | 11.721.815 |
---|---|
NGK | 96853 |
NGK | Y8005J |
BOSCH | GLP205 |
BorgWarner (BERU) | GN037 |
BorgWarner (BERU) | 0100276003 |
BOSCH | F 002 G50 048 |
BREMI | 26063 |
MAGNETI MARELLI | UY6A |
DENSO | DG-195 |
FEBI BILSTEIN | 49537 |
DELPHI | HDS419 |
VEMO | V99-14-0059 |
FAE | 74216 |
CHAMPION | CH270 |
VALEO | 345174 |
MAGNETI MARELLI | 062900060304 |
BOSCH | 0 250 203 009 |
KLAXCAR FRANCE | 41203z |
EUROREPAR | 1616060280 |
HIDRIA | 13 721 815 |
LUCAS ELECTRICAL | LP093 |
ASHIKA | A-603 |
CHAMPION | CH270/002 |
KAGER | 65-2104 |
METZGER | H1 815 |
TOPRAN | 723 311 |
HIDRIA | H1 815 |
HELLA | 8EG 008 498-651 |
BorgWarner (BERU) | GN 037 |
AUTOMEGA | 217946110 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J5715015 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname