Pikkus (mm) | 238 |
---|---|
Laius (mm) | 153 |
Kõrgus (mm) | 32 |
Filtritüüp | Filterelement |
Filtritüüp | Aktiivsöefilter |
Filtritüüp | lõhna absorbeeriva toimega |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
NISSAN | 271T2-00A00 |
---|---|
RENAULT | 272772100R |
RENAULT | 272774936R |
NISSAN | 27277-1KA0A |
NISSAN | 27277-1KA4A |
NISSAN | B7277-1KA0A |
MAXGEAR | KF-2916C |
---|---|
FRAM | CFP11119 |
VALEO | 701025 |
FRAM | CFA11119 |
HENGST FILTER | E2985LC |
DELPHI | TSP0325333C |
VEMO | V46-30-1072 |
COMLINE | EKF305A |
MECAFILTER | EKR7272 |
BOSCH | 1 987 435 574 |
UFI | 54.285.00 |
WIX FILTERS | WP2011 |
KNECHT | LAK 852 |
FEBI BILSTEIN | 105703 |
MAHLE | LAK 852 |
QUINTON HAZELL | QFC0372 |
CHAMPION | CCF0140C |
BORG & BECK | BFC1232 |
BLUE PRINT | ADR162529 |
IPS Parts | ICF-3116 |
SogefiPro | PCK8264 |
BOSCH | 0 986 628 550 |
MAXGEAR | KF-6401 |
TOPRAN | 701 618 |
PURFLUX | AHC306 |
MAGNETI MARELLI | 350203064100 |
VALEO | 715722 |
MANN-FILTER | CUK 1629 |
FILTRON | K 1230A |
ZAFFO | Z594 |
BOSCH | 1 987 432 247 |
CHAMPION | CCF0140 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1341028 |
CORTECO | 80001753 |
JAPANPARTS | FAA-NS13 |
ALCO FILTER | MS-6401 |
VEMO | V46-30-1070 |
NIPPARTS | N1341023 |
MULLER FILTER | FC408 |
MAHLE | LAK 852 |
UFI | 34.285.00 |
NIPPARTS | N1341044 |
OPTIMAL | OP-FCF20087-C |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname