Pikkus (mm) | 239 |
---|---|
Laius (mm) | 108 |
Kõrgus (mm) | 20 |
Hulgaühik | Komplekt |
Filtritüüp | Filterelement |
Filtritüüp | Aktiivsöefilter |
Filtritüüp | lõhna absorbeeriva toimega |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
NISSAN | 27891-00Q0D |
---|---|
NISSAN | 27891-00Q0F |
MERCEDES-BENZ | 415 835 11 00 |
OPEL | 44 19 683 |
RENAULT | 7701209837 |
RENAULT | 8201676037 |
VAUXHALL | 93197779 |
GENERAL MOTORS | 93197779 |
OPEL | 95525119 |
GENERAL MOTORS | 95525119 |
VAUXHALL | 95525119 |
MERCEDES-BENZ | A415 835 11 00 |
RENAULT TRUCKS | 74 85 154 093 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1341036 |
---|---|
CORTECO | 80001456 |
CORTECO | 80001457 |
WIX FILTERS | WP9336 |
NIPPARTS | N1341029 |
DT Spare Parts | 6.24225 |
BOSCH | 1 987 432 078 |
JAPANPARTS | FAA-NS21 |
BLUE PRINT | ADR162502 |
FILTRON | K 1248-2x |
UFI | 53.164.00 |
MAHLE | LA 468/S |
UNICO FILTER | AC 2421-2 |
MANN-FILTER | CU 2418-2 |
FEBI BILSTEIN | 34824 |
CHAMPION | CCF0458 |
BORG & BECK | BFC1109 |
ALCO FILTER | MS-6395 |
ZAFFO | Z581 |
JP GROUP | 4328102319 |
KNECHT | LA 468/S |
FRAM | CF10534-2 |
HENGST FILTER | E2982LI-2 |
COMLINE | EKF270-2 |
MANN-FILTER | FP 2418-2 |
MAHLE | LA 468/S |
DT Spare Parts | 6.24225 |
BOSCH | 0 986 628 553 |
FILTRON | K 1248A-2x |
Dr!ve+ | DP1110.12.0071 |
NAPA | NFC4137 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname