Asukoht | Tagasild paremal |
---|---|
Paaristoote koodid | 15-16 060 0012/HD |
Pikkus (mm) | 116 |
Vajaminev tükihulk | 1 |
tugevdatud variant | |
Keermemõõt 1 | M12x1,5 |
Keermemõõt 2 | M12x1,5 |
soovitatav vahetada paarikaupa | |
Seeria | MEYLE-HD: Better than OE. |
Varras | Stabilisaatori otsavarras |
ökomärgisega | Kliimaneutraalne |
ALFA ROMEO | 50706595 |
---|---|
ALFA ROMEO | 50706598 |
FIAT | 50706598 |
ALFA ROMEO | 51795704 |
ALFA ROMEO | 51795706 |
SOMORA | 011488AR |
---|---|
MOTOTECHNIKA | 01-LS-08 |
EUROBRAKE | 59145111010 |
FEBI BILSTEIN | 27421 |
DELPHI | TC1815 |
METZGER | 1-508 |
TRW | JTS552 |
OCAP | 0582147 |
BIRTH | BD0022 |
SPIDAN | 46182 |
LEMFÖRDER | 30475 |
METZGER | 1-508K |
NK | 5111010 |
SIDEM | 35163 |
A.B.S. | 260494 |
FAI AutoParts | SS5603 |
AKRON-MALÒ | 154831 |
FAI AutoParts | SS5602 |
RUVILLE | 916071 |
BENDIX | 042624B |
MONROE | L12611 |
BORG & BECK | BDL6954 |
sbs | 19145111010 |
FAI AutoParts | SS6205 |
MAPCO | 59021 |
VAICO | V24-9512 |
KAGER | 85-0803 |
FIRST LINE | FDL6954 |
DEEZA | AR-L129 |
SWAG | 74 92 7421 |
OPTIMAL | G7-1217 |
MOOG | AL-LS-5096 |
FLENNOR | FL0106-H |
METZGER | 53000914 |
CORTECO | 49400080 |
ORIGINAL IMPERIUM | 25060 |
RTS | 97-05839-1 |
RIW | AF4001 |
TRISCAN | 8500 12611 |
JP GROUP | 3040400709 |
MEYLE | 15-16 060 0013 |
KAWE | FL0106-H |
DEEZA | 30121 |
RIW | RB1920 |
LEMFÖRDER | 30475 01 |
FIRST LINE | FDL6840 |
BORG & BECK | BDL6840 |
FAG | 818 0302 10 |
AKRON-MALÒ | 154831 |
SKF | VKDS 442002 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname