Asukoht | üleval |
---|---|
Asukoht | esisild paremal |
Koonusetõus | 1:6 |
Paaristoote koodid | 15-16 050 0020/HD |
Vajaminev tükihulk | 1 |
Varda tüüp | Õõtshoob |
tugevdatud variant | |
ainult paarina välja vahetada | |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kummlaagriga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kande-/juhtliigendiga |
Seeria | MEYLE-HD: Better than OE. |
Materjal | Alumiinium |
ökomärgisega | Kliimaneutraalne |
ALFA ROMEO | 51828660 |
---|---|
ALFA ROMEO | 51835398 |
MONROE | L12519 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 34286 |
TRW | JTC1304 |
FAI AutoParts | SS2879 |
SPIDAN | 51396 |
SIDEM | 35373 |
OCAP | 0383257 |
BORG & BECK | BCA6643 |
FIRST LINE | FCA6643 |
MAGNETI MARELLI | 301181306100 |
BORG & BECK | BCA6644 |
MAPCO | 59019 |
FIRST LINE | FCA6644 |
MAGNETI MARELLI | ARM061 |
SWAG | 74 93 4286 |
TRISCAN | 8500 12519 |
MOOG | AL-TC-8104 |
RTS | 96-05829-1 |
VEMA | 26000 |
DELPHI | TC3492 |
METZGER | 58079202 |
CORTECO | 49399513 |
VAICO | V24-0224 |
KAGER | 87-1919 |
DITAS | A1-3918 |
FORTUNE LINE | FZ6745 |
RIW | AF6016 |
FORMPART | 1009024 |
MEYLE | MCA0252 |
KAWE | FL9962-G |
FRAP | 3686 |
RIW | RB2029 |
RIW | ARM061 |
MEYLE | 15-16 050 0014 |
A.B.S. | 211100 |
LEMFÖRDER | 34966 01 |
SKF | VKDS 322013 B |
FAG | 821 0882 10 |
FLENNOR | FL9962-G |
OPTIMAL | G6-2151 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname