Vajaminev tükihulk | 1 |
---|---|
Kasutusõhk [bar] | 90 |
Rakendustüüp | hüdrauliline |
Uus osa ilma tagatisrahata | |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
VW | 1J0 422 154 E |
---|---|
AUDI | 1J0 422 154 E |
SEAT | 1J0 422 154 E |
SKODA | 1J0 422 154 E |
SEAT | 1J0 422 154 H |
SKODA | 1J0 422 154 H |
VW | 1J0 422 154 H |
AUDI | 1J0 422 154 H |
SEAT | 1J0 422 154 HX |
SKODA | 1J0 422 154 HX |
VW | 1J0 422 154 HX |
AUDI | 1J0 422 154 HX |
HATTAT | 3353301045 |
---|---|
EGT | 710006EGT |
JP GROUP | 422290008 |
QUINTON HAZELL | QSRPA291 |
MAPCO | 27811 |
SASIC | 7076023 |
ZF Parts | 2858 401 |
TRW | JPR912 |
SPIDAN | 53862 |
Delco Remy | DSP015 |
Delco Remy | DSP016 |
TRW | JPR258 |
SERCORE | 07B564Z |
LEMFÖRDER | 25002 |
QUINTON HAZELL | QSRPA293 |
MAPCO | 27812 |
ERA | SP8489 |
GENERAL RICAMBI | PI0436 |
WAT | BAD53Z |
ASHUKI | 9106-01319 |
VAICO | V10-0579 |
DRI | 715520097 |
LIZARTE | 04.11.0207 |
LEMFÖRDER | 25002 01 |
ZF Parts | 2845 701 |
OPTIMAL | HP-030 |
URW | 32-71506 |
ELSTOCK | 15-0004 |
TOPRAN | 110 470 |
LAUBER | 55.0015 |
VPM | VPM1J0422154HX |
VPM | VPM1J0422154H |
ELSTOCK | 15-0097 |
BOSCH | K S00 000 513 |
BOSCH | K S01 000 483 |
BOSCH | K S01 000 503 |
BOSCH | K S00 000 533 |
TRISCAN | 8515 29612 |
TRISCAN | 8515 29613 |
SERCORE | 07B564 |
LAUBER | 55.9817 |
SPIDAN | 53530 |
LENCO | SP3030 |
JP GROUP | 1145100900 |
TRISCAN | 8515 29603 |
TOPRAN | 112 447 |
LIZARTE | 04.05.0110 |
ASHUKI | 9106-01319 |
ASHUKI by Palidium | 9106-01319 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname