Asukoht | Tagasild |
---|---|
Amortisaatori tüüp | Gaasirõhk |
Amortisaatori liik | Teleskoop-amort |
Amortisaatorisüsteem | kaks toru |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | All silm |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | silm üleval |
ainult paarina välja vahetada | |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
PEUGEOT | 5206.Q4 |
---|---|
PEUGEOT | 5206.Q5 |
PEUGEOT | 5206.Q7 |
PEUGEOT | 5206.R5 |
PEUGEOT | 5206.R6 |
PEUGEOT | 5206.RZ |
PEUGEOT | 5206.T8 |
PEUGEOT | 5206.V8 |
PEUGEOT | 5206.X4 |
PEUGEOT | 5206.Y3 |
PEUGEOT | 5260.R5 |
PEUGEOT | 98 114 029 80 |
PEUGEOT | 98 114 030 80 |
GABRIEL | 69401 |
---|---|
TRW | JGT599S |
MONROE | 43109 |
MONROE | 43123 |
MONROE | E5099 |
AL-KO | 1162G |
KYB | 351027 |
MAGNETI MARELLI | 357053070000 |
AL-KO | 101623 |
BOGE | 32-Q95-S |
MONROE | E5104 |
BILSTEIN | BNE-6885 |
QUINTON HAZELL | 177110 |
SACHS | 313 051 |
SACHS | 230 367 |
SACHS | 230 368 |
SACHS | 230 375 |
JP GROUP | 4152102809 |
JP GROUP | 4152102709 |
KAMOKA | 20341067 |
MANDO | N7312112 |
BILSTEIN | 19-068855 |
BOGE | 32-F02-0 |
BOGE | 32-F02-F |
BOGE | 32-Q95-0 |
OPTIMAL | A-1162G |
OPTIMAL | A-1162H |
AUTOMEGA | 1101492 |
KYB | 341249 |
KYB | 341250 |
SACHS | 400 074 |
BOGE | 32-F01-0 |
MAGNETI MARELLI | 357389080000 |
MONROE | E5086 |
KYB | 441111 |
KYB | 441110 |
NK | 63371162 |
EGT | 373445EGT |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname