Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Paaristoote koodid | 40-16 020 0002 |
Pikkus (mm) | 175 |
Vajaminev tükihulk | 1 |
Keermemõõt 1 | M10x1,25 |
Keermemõõt 2 | M14x1,5 |
soovitatav vahetada paarikaupa | |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
CITROEN | 3817.56 |
---|---|
PEUGEOT | 3817.56 |
SOMORA | 050485R |
---|---|
EGT | 301823EGT |
QUINTON HAZELL | QR3301S |
FEBI BILSTEIN | 21492 |
DELPHI | TA1828 |
SPIDAN | 57065 |
RUVILLE | 916633 |
LEMFÖRDER | 25506 |
METZGER | CI-106 |
NK | 5031928 |
MAPCO | 19490 |
SIDEM | 7937 |
OCAP | 0281508 |
BIRTH | RD0005 |
SASIC | 8173563 |
FAI AutoParts | SS2079 |
BENDIX | 040488B |
TRISCAN | 8500 38103 |
FRAP | 2636 |
MONROE | L38103 |
PEX | 12.02.255 |
METZGER | 54014202 |
BORG & BECK | BTR5027 |
sbs | 19065031928 |
FIRST LINE | FTR5027 |
A.B.S. | 230625 |
TRW | JTE763 |
FLENNOR | FL0102-B |
CORTECO | 49400402 |
VAICO | V22-0037 |
VEMA | 23640 |
FORTUNE LINE | FZ1086 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4316100 |
3RG | 32206 |
SWAG | 64 92 1492 |
EUROBRAKE | 59065031928 |
KAWE | FL0102-B |
COMLINE | TR2012 |
FRAP | SS6433 |
DEEZA | CR-T203 |
DITAS | A2-6111 |
MOOG | CI-ES-0864 |
OPTIMAL | G1-1213 |
TOPRAN | 720 422 |
LEMFÖRDER | 25506 01 |
SKF | VKDY 313001 |
RTS | 91-00538-1 |
KAGER | 43-0739 |
Schaeffler FAG | 840 0972 10 |
EUROREPAR | 16 073 214 80 |
LEMFÖRDER | 37427 01 |
FEBI BILSTEIN | 280518 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname