Asukoht | Välimine |
---|---|
Asukoht | Tagasild vasakul |
Asukoht | Tagasild paremal |
Kõrgus (mm) | 45 |
Vajaminev tükihulk | 2 |
Siseläbimõõt [mm] | 14 |
Täiendav tooteinfo | ilma kinnituseta |
Välisläbimõõt [mm] | 40 |
soovitatav vahetada paarikaupa | |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
VW | 1K0 501 529 E |
---|---|
VW | 1K0 501 529 F |
AUDI | 1K0 501 529 F |
SEAT | 1K0 501 529 F |
SKODA | 1K0 501 529 F |
VW | 1K0 501 530 B |
VW | 1K0 501 530 C |
AUDI | 1K0 501 530 C |
SEAT | 1K0 501 530 C |
SKODA | 1K0 501 530 C |
AUDI | 1K0 505 543 A |
SEAT | 1K0 505 543 A |
SKODA | 1K0 505 543 A |
VW | 1K0 505 543 A |
SEAT | 7N0 501 529 |
VW | 7N0 501 529 |
SEAT | 7N0 501 530 |
VW | 7N0 501 530 |
FIRST LINE | FSK6890 |
---|---|
FIRST LINE | FSK6934 |
LEMFÖRDER | 29921 |
BORG & BECK | BSK6934 |
FIRST LINE | FCA6467 |
FIRST LINE | FCA6468 |
FEBI BILSTEIN | 40591 |
NK | 5104776 |
BIRTH | 2557 |
BOGE | 88-375-A |
MOOG | VO-SB-7915 |
SIDEM | 863723 |
VAICO | V10-1456 |
JP GROUP | 1150300300 |
TOPRAN | 111 756 |
AKRON-MALÒ | 17463 |
LUO'S | 510129 |
ORIGINAL IMPERIUM | 32445 |
CAUTEX | 461189 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4230315 |
3RG | 50746 |
DELPHI | TD1717W |
GSP | 510352 |
LEMFÖRDER | 29921 01 |
LEMFÖRDER | 35465 01 |
LEMFÖRDER | 35464 01 |
AKRON-MALÒ | 17463 |
SKF | VKDS 431018 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname