Asukoht | ees |
---|---|
Asukoht | Tagasild |
Pikkus (mm) | 80 |
Vajaminev tükihulk | 2 |
Telg | Lehtvedrusild |
Materjal | Metall |
Välisläbimõõt [mm] | 32 |
Siseläbimõõt [mm] | 12 |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
VW | 2D0 511 171 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 901 324 01 50 |
MERCEDES-BENZ | A901 324 0150 |
METZGER | WM-G 361 |
---|---|
FAI AutoParts | SS4962 |
FIRST LINE | FSK7789 |
VAICO | V30-1970 |
AKRON-MALÒ | 24105 |
GSP | 510524 |
DELPHI | TD1624W |
METZGER | 52080409 |
DT Spare Parts | 4.81249 |
K+F | 33713083 |
BUGIAD | BGT17611 |
FORTUNE LINE | FZ9767 |
BEGEL Germany | BG32061 |
Schaeffler FAG | 829 0445 10 |
LEMFÖRDER | 20641 02 |
LEMFÖRDER | 20641 |
FIRST LINE | FSK6628 |
MOOG | ME-SB-2336 |
LEMFÖRDER | 20641 01 |
FEBI BILSTEIN | 17816 |
BOGE | 87-726-A |
QUINTON HAZELL | EMS8407 |
CORTECO | 21652519 |
RUVILLE | 985164 |
OPTIMAL | F8-5019 |
MOOG | ME-SB-10162 |
SIDEM | 850701 |
BIRTH | 2378 |
FLENNOR | FL4908-J |
TOPRAN | 110 244 |
BORG & BECK | BSK6628 |
SPIDAN | 411729 |
HUTCHINSON | 597130 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.30.036 |
JP GROUP | 1152250100 |
ORIGINAL IMPERIUM | 1813 |
CAUTEX | 461211 |
BSG | BSG 60-700-031 |
AUTOMEGA | 1051101712D0 |
SWAG | 10 75 0038 |
FAI AutoParts | SS4263 |
AKRON-MALÒ | 24105 |
DT Spare Parts | 4.81249 |
SKF | VKDS 438025 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname