Korpuse materjal | Metall |
---|---|
Kõrgus (mm) | 127 |
Filtritüüp | ilma veeanduri ühenduseta |
Läbimõõt [mm] | 91 |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
MERCEDES-BENZ | 611 090 08 52 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 611 092 02 01 |
MERCEDES-BENZ | 611 092 06 01 |
MERCEDES-BENZ | 668 092 01 01 |
MERCEDES-BENZ | 668 092 02 01 |
MERCEDES-BENZ | A6110900852 |
MERCEDES-BENZ | A6110920201 |
MERCEDES-BENZ | A6110920601 |
MERCEDES-BENZ | A6680920101 |
MERCEDES-BENZ | A6680920201 |
AUTOMEGA | 1800633 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 38294 |
DELPHI | FF20064 |
MAPCO | 63852 |
MAPCO | 63853 |
MULLER FILTER | FN100 |
SogefiPro | FT5606 |
MAHLE | KL 100/1 |
MAHLE | KL 100/2 |
QUINTON HAZELL | WF8239 |
CHAMPION | CFF100257 |
MAGNETI MARELLI | 150300021300 |
VAICO | V30-8170 |
BEGEL Germany | BG07013 |
CHAMPION | L257/606 |
UNICO FILTER | FI 9120/17 |
TOPRAN | 401 031 |
MAHLE | KL 100/1 |
MAHLE | KL 100/2 |
PURFLUX | CS484 |
FRAM | P9436 |
HENGST FILTER | H70WK11 |
WIX FILTERS | WF8239 |
HENGST FILTER | H70WK18 |
MANN-FILTER | WK 842/13 |
MANN-FILTER | WK 842/17 |
FILTRON | PP 841/1 |
MECAFILTER | ELG5252 |
CLEAN FILTERS | DN1904 |
UFI | 24.416.00 |
BOSCH | 0 450 905 930 |
ALCO FILTER | SP-1116 |
KNECHT | KL 100/1 |
KNECHT | KL 100/2 |
NAPA | NFF2026 |
OPTIMAL | OP-FFF30165 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname