Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Asukoht | esisild vasakul |
Kõrgus (mm) | 213 |
Vajaminev tükihulk | 2 |
Täiendav tooteinfo | koos lisadega |
Siseläbimõõt 1 [mm] | 14 |
Siseläbimõõt 2 (mm) | 64 |
soovitatav vahetada paarikaupa | |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
MERCEDES-BENZ | 171 463 00 96 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 203 460 23 00 |
MERCEDES-BENZ | 203 463 02 96 |
MERCEDES-BENZ | A171 463 00 96 |
MERCEDES-BENZ | A203 460 2300 |
MERCEDES-BENZ | A203 463 0296 |
SKF | VKJP 2085 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 29657 |
FEBI BILSTEIN | 33475 |
FEBI BILSTEIN | 33474 |
SPIDAN | 84016 |
MOOG | K150265 |
FIRST LINE | FSG3337 |
AKRON-MALÒ | 241621 |
SPIDAN | 84138 |
EKG | 984016 |
MONROE | L23004 |
QUINTON HAZELL | QG1546 |
SWAG | 10 10 4849 |
BORG & BECK | BSG3337 |
SIDEM | 349.031 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.37.068 |
IPD | 35-5626 |
JP GROUP | 1344700410 |
AUTEX | 506631 |
TOPRAN | 401 910 |
GSP | 540343S |
OCAP | 1211369 |
AKRON-MALÒ | 24162 |
SWAG | 10 93 3474 |
OCAP | 0901791 |
SWAG | 10 93 3475 |
VAICO | V30-8320 |
JP GROUP | 1344700419 |
LEMFÖRDER | 25408 |
FEBI BILSTEIN | 104849 |
LEMFÖRDER | 34917 01 |
LEMFÖRDER | 33624 01 |
TRISCAN | 8500 23004 |
AKRON-MALÒ | 241621 |
AKRON-MALÒ | 24162 |
OPTIMAL | LM-10082S |
SWAG | 10 92 9657 |
GSP | 540343 |
DAYCO | DSS4274 |
DELPHI | TBR4267 |
FIRST LINE | FSG3494 |
GSP | 541198S |
Schaeffler FAG | 841 0238 30 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname