Asukoht | Tagasild |
---|---|
Läbimõõt [mm] | 160 |
Laius (mm) | 40 |
Täiendav tooteinfo | ilma vedruta |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
MERCEDES-BENZ | 002 420 58 20 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 003 420 14 20 |
MERCEDES-BENZ | 003 420 34 20 |
VW | 2D0 609 525 |
VW | 2D0 609 538 |
VW | 2D0 698 525 |
VW | 2D0 698 525 B |
MERCEDES-BENZ | 901 420 01 20 |
MERCEDES-BENZ | 901 420 03 20 |
MERCEDES-BENZ | 901 420 05 20 |
MERCEDES-BENZ | A 002 420 58 20 |
MERCEDES-BENZ | A 003 420 14 20 |
MERCEDES-BENZ | A 003 420 34 20 |
MERCEDES-BENZ | A 901 420 01 20 |
MERCEDES-BENZ | A 901 420 03 20 |
MERCEDES-BENZ | A 901 420 05 20 |
ATE | 650397 |
---|---|
FERODO | FSB624S |
TEXTAR | 98101 0551 1 4 |
HELLA PAGID | 8DA 355 050-291 |
LPR | 07959 |
VAICO | V30-7251 |
TOPRAN | 110 457 |
SWAG | 10 92 3192 |
TRW | GS8433 |
LPR | 07960 |
BEGEL Germany | BG42151 |
ATE | 03.0137-0397.2 |
ATE | 03.0137-4001.2 |
PAGID | H7995 |
TEXTAR | 91055100 |
JURID | 362421J |
BENDIX | 362421B |
MINTEX | MFR488 |
QUINTON HAZELL | BS1128 |
FEBI BILSTEIN | 23192 |
FEBI BILSTEIN | 23193 |
BREMBO | S 50 510 |
BREMBO | S 50 511 |
FERODO | FSB624 |
FTE | BB1294A6 |
DELPHI | LS1905 |
METZGER | KR 955 |
METELLI | 53-0239 |
NK | 2733663 |
MAPCO | 8841 |
TRUSTING | 052.126 |
BOSCH | 0 986 487 610 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.35.051 |
REMSA | 4710.01 |
EGT | 421537EGT |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname