Asukoht | Esisild |
---|---|
Pikkus (mm) | 545 |
Vajaminev tükihulk | 2 |
Sisekeere (mm) | M10x1 |
Väliskeere [mm] | M10x1 |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
MERCEDES-BENZ | 638 428 02 35 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 638 428 08 35 |
MERCEDES-BENZ | A 638 428 02 35 |
MERCEDES-BENZ | A 638 428 08 35 |
EGT | 390189EGT |
---|---|
ATE | 330677 |
TEXTAR | 40081000 |
FEBI BILSTEIN | 18627 |
TRW | PHB446 |
DELPHI | LH6193 |
METZGER | 4110579 |
NK | 853326 |
CORTECO | 19032848 |
KAWE | 511958 |
DELPHI | LH6192 |
BOSCH | 1 987 481 005 |
FEBI BILSTEIN | 36475 |
FERODO | FHY2473 |
FTE | 495E.431E.1 |
PEX | 32.207 |
BENDIX | 172556B |
CF GOMMA | 511958 |
GIRLING | 9002446 |
sbs | 1330853326 |
HELLA | 8AH 355 462-091 |
QH Benelux | BH32406 |
SWAG | 10 91 8627 |
A.B.S. | SL 5188 |
DT Spare Parts | 4.81212 |
BREMBO | T 50 006 |
MAPCO | 3871 |
REMSA | 1903.39 |
ROADHOUSE | 1903.39 |
TOPRAN | 400 792 |
ORIGINAL IMPERIUM | 60738 |
VAICO | V30-4119 |
FIRST LINE | FBH6812 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.35.217 |
KAGER | 38-1021 |
WOKING | G1903.39 |
SWAG | 10 93 6475 |
TEXTAR | 40000 0810 0 1 |
MEYLE | 638 428 22 35 |
REMSA | GCA190339 |
JP GROUP | 886384282235 |
ATE | 24.5131-0495.3 |
TRISCAN | 8150 23110 |
BEGEL Germany | BG42298 |
DT Spare Parts | 4.81212 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname