Asukoht | Tagasild |
---|---|
Vajaminev tükihulk | 2 |
Sisekeere (mm) | M10x1 |
Väliskeere [mm] | M10x1 |
Pikkus (mm) | 540 |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
MERCEDES-BENZ | 638 428 21 35 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 901 428 03 35 |
MERCEDES-BENZ | A 638 428 21 35 |
MERCEDES-BENZ | A901 428 0335 |
TEXTAR | 40086300 |
---|---|
QUINTON HAZELL | BFH5501 |
FEBI BILSTEIN | 18628 |
TRW | PHB445 |
CORTECO | 19030150 |
KAWE | 511957 |
BOSCH | 1 987 481 007 |
FERODO | FHY2472 |
FTE | 518E.435E.0 |
TEXTAR | 57003900 |
BENDIX | 172648B |
PEX | 32.118 |
NK | 853327 |
CORTECO | 19034261 |
BENDIX | 172555B |
CF GOMMA | 511957 |
GIRLING | 9002445 |
HELLA | 8AH 355 467-691 |
ATE | 330622 |
MAPCO | 3838 |
QH Benelux | BH10869 |
ATE | 24.5113-0515.3 |
TRISCAN | 8150 10220 |
VAICO | V30-4109 |
A.B.S. | SL 5588 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.35.212 |
DT Spare Parts | 4.80979 |
SWAG | 10 91 8628 |
BREMBO | T 50 033 |
REMSA | 1903.38 |
ROADHOUSE | 1903.38 |
TOPRAN | 401 064 |
ORIGINAL IMPERIUM | 60737 |
FTE | 515E.629E.0 |
sbs | 1330853327 |
OPTIMAL | BSL-807 |
KAGER | 38-1029 |
WOKING | G1903.38 |
JP GROUP | 1361700709 |
TEXTAR | 40000 0863 0 1 |
TEXTAR | 57000 0039 0 1 |
REMSA | GCA190338 |
JP GROUP | 886384282135 |
BREMBO | T 50 063 |
BEGEL Germany | BG42200 |
TRISCAN | 8150 23206 |
TRW | PHB677 |
FERODO | FHY2779 |
ATE | 83.6105-0510.3 |
DT Spare Parts | 4.80979 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname