Pikkus (mm) | 254 |
---|---|
Laius (mm) | 134 |
Kõrgus (mm) | 40 |
Hulgaühik | Komplekt |
Filtritüüp | Filterelement |
Filtritüüp | Aktiivsöefilter |
Filtritüüp | lõhna absorbeeriva toimega |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
MERCEDES-BENZ | 164 830 02 18 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A 164 830 02 18 |
VALEO | 715544 |
---|---|
FRAM | CFP10828-2 |
FEBI BILSTEIN | 36179 |
DELPHI | TSP0325199 |
DELPHI | TSP0325199C |
CORTECO | 80000647 |
WIX FILTERS | WP9263 |
HENGST FILTER | E2912LB01-2 |
CORTECO | 49408800 |
MANN-FILTER | CUK 2646-2 |
BOSCH | 1 987 432 309 |
UFI | 54.215.00 |
HENGST FILTER | E2912LC01-2 |
KNECHT | LAK 295/S |
ALCO FILTER | MS-6347C |
HENGST FILTER | E2912LC-2 |
MAHLE | LAK 295/S |
FILTRON | K 1200A-2x |
BLUE PRINT | ADU172514 |
QUINTON HAZELL | WP9263 |
MANN-FILTER | FP 2646-2 |
BORG & BECK | BFC1129 |
UNICO FILTER | ACK 2541-2 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.59.079 |
TOPRAN | 401 381 |
MAHLE | LAO 295/2 |
VEMO | V30-31-1049 |
KNECHT | LAO 295/S |
BOSCH | 1 987 435 585 |
JP GROUP | 1328102519 |
STARLINE | SF 2KF9511C |
SWAG | 10 93 6179 |
FRAM | CFA10828-2 |
HENGST FILTER | E2912LC |
MECAFILTER | JKR7201 |
VEMO | V30-31-5007 |
CHAMPION | CCF0349C |
COMLINE | EKF226A |
MAHLE | LAK 295/S |
MAHLE | LAO 295/S |
BOSCH | 0 986 628 560 |
NAPA | NFC4112 |
OPTIMAL | OP-FCF20073-CS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname