Pikkus (mm) | 316 |
---|---|
Laius (mm) | 266 |
Kõrgus (mm) | 34 |
vasak/paremroolimine | vasakpoolse roolimise jaoks |
Laius 1 (mm) | 240 |
Filtritüüp | Filterelement |
Filtritüüp | Aktiivsöefilter |
Filtritüüp | lõhna absorbeeriva toimega |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
MERCEDES-BENZ | 211 830 00 18 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A211 830 00 18 |
WIX FILTERS | WP9149 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 37787 |
MAPCO | 67883 |
VALEO | 698741 |
HENGST FILTER | E989LC |
FEBI BILSTEIN | 23782 |
DELPHI | TSP0325208C |
MAPCO | 67881 |
CORTECO | 21652865 |
MICRONAIR | MC609 |
HENGST FILTER | E989LB |
MANN-FILTER | CUK 3172 |
BOSCH | 1 987 432 381 |
MAGNETI MARELLI | 350203062100 |
UFI | 54.133.00 |
MANN-FILTER | FP 3172 |
KNECHT | LAK 156 |
FILTRON | K 1146A |
SogefiPro | PCK8137 |
MAHLE | LAK 156 |
BLUE PRINT | ADU172509 |
QUINTON HAZELL | WP9149 |
ALCO FILTER | MS-6250C |
BORG & BECK | BFC1191 |
MAHLE | LAO 156 |
TOPRAN | 400 211 |
MAGNETI MARELLI | 151040041500 |
KNECHT | LAO 156 |
JP GROUP | 1328101209 |
VEMO | V30-31-1008 |
VAICO | V30-31-1008 |
SWAG | 10 92 3782 |
FRAM | CFA9785 |
MECAFILTER | EKR7146 |
BOSCH | 0 986 628 549 |
SWAG | 10 93 7787 |
CHAMPION | CCF0107C |
COMLINE | EKF139A |
MAHLE | LAK 156 |
VEMO | V30-32-0001 |
MAHLE | LAO 156 |
NAPA | NFC4200 |
OPTIMAL | OP-FCF20049-C |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname