Pikkus (mm) | 306 |
---|---|
Laius (mm) | 101 |
Kõrgus (mm) | 30 |
Vajaminev tükihulk | 2 |
Filtritüüp | Aktiivsöefilter |
AUDI | 4F0 819 439 |
---|---|
AUDI | 4F0 819 439 A |
AUDI | 4F0 819 439 C |
AUDI | 4F0 898 438 A |
VW | 4F0898438B |
AUDI | 4F0 898 439 B |
AUDI | 4F0 898 439 C |
VW | 4F0819439B |
VW | 4F0898438 |
AUTOMEGA | 1800509 |
---|---|
DENSO | DCF122K |
FEBI BILSTEIN | 22284 |
WIX FILTERS | WP9189 |
ZAFFO | 496 |
3F QUALITY | 600 |
MANN-FILTER | CUK 3023-2 |
BOSCH | 1 987 432 422 |
QUINTON HAZELL | QAP693 |
CHAMPION | N250/609 |
HENGST FILTER | E1944LC-2 |
ORIONE | S300 |
PURFLUX | AHC247 |
KNECHT | LAK 239 |
QUINTON HAZELL | WP9189 |
KNECHT | 06887228 |
PEX | 420026K |
MEYLE | 112 320 0015/S |
MAHLE | 06887236 |
MAHLE | LAK239 |
TOPRAN | 110 547 |
KNECHT | LAK 239/S |
BOSCH | F 00E 369 786 |
JP GROUP | 1128102519 |
MULLER FILTER | FK115x2 |
FILTRON | K 1162A-2x |
HENGST FILTER | E1944LC |
MECAFILTER | JKR7158 |
VALEO | 715501 |
MAHLE | LAK 518 |
MAHLE | LA 239 |
MAHLE | 06887236 |
MAHLE | LAK 239 |
MAHLE | LAK 239/S |
MAHLE | LA 239/S |
MAHLE | LAA 518 |
HENGST FILTER | E1944LI |
MANN-FILTER | CU 3023-2 |
BOSCH | 1 987 432 122 |
BOSCH | 0 986 AF5 433 |
KNECHT | LA 239/S |
HENGST FILTER | E1944LI-2 |
MAHLE | LAK 239/S P |
MAHLE | LAK 518/S |
MAHLE | LAK 518/S P |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname