Asukoht | Tagasild mõlemapoolselt |
---|---|
Kaal (kg) | 0.3 |
Vajaminev tükihulk | 2 |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma kuullaagrita |
AUDI | 1J0 513 353A |
---|---|
SEAT | 1J0 513 353A |
SKODA | 1J0 513 353A |
VW | 1J0 513 353A |
AUDI | 1J0 513 353B |
SEAT | 1J0 513 353B |
SKODA | 1J0 513 353B |
VW | 1J0 513 353B |
AUDI | 1J0 513 353 C |
SEAT | 1J0 513 353 C |
SKODA | 1J0 513 353 C |
VW | 1J0 513 353 C |
AUDI | 1J0 513 353 G |
SEAT | 1J0 513 353 G |
SKODA | 1J0 513 353 G |
VW | 1J0 513 353 G |
AUDI | 6QE513353 |
SEAT | 6QE513353 |
AUTOMEGA | 1100311 |
---|---|
AUTOMEGA | 1100312 |
AUTOMEGA | 1100980 |
FEBI BILSTEIN | 10819 |
FEBI BILSTEIN | 22986 |
LEMFÖRDER | 27072 |
MONROE | MK118 |
BIRTH | 5954 |
KYB | SM9704 |
FIRST LINE | FSM5012 |
DELPHI | TMK77 |
SASIC | 9005630 |
LEMFÖRDER | 21794 |
LEMFÖRDER | 21794 01 |
SKF | VKDA 40104 |
ORIGINAL IMPERIUM | 35085 |
SACHS | 802 100 |
SACHS | 802 374 |
SACHS | 802 535 |
LEMFÖRDER | 27072 01 |
MONROE | L29906 |
MAPCO | 33911 |
MEYLE | 100 513 0001 |
TOPRAN | 108 242 |
ORIGINAL IMPERIUM | 37273 |
FEBI BILSTEIN | 37879 |
SWAG | 32 92 2986 |
BOGE | 87-404-A |
BOGE | 88-561-A |
PEX | 1208170 |
SNR | KB957.04 |
OPTIMAL | F8-5380 |
LEMFÖRDER | 35269 01 |
LEMFÖRDER | 33543 01 |
QUINTON HAZELL | EMR6011 |
HUTCHINSON | 597167 |
HUTCHINSON | KS 136 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname