Pikkus (mm) | 255 |
---|---|
Laius (mm) | 189 |
Kõrgus (mm) | 30 |
Filtritüüp | Aktiivsöefilter |
Baasversioon (toote nr) | 53.234.00 |
Kõrge efektiivsusega versioon aktiivsöega (toote nr) | 34.108.00 |
BMW | 64112182533 |
---|---|
BMW | 64312207985 |
AUTOMEGA | 1800647 |
---|---|
VALEO | 698246 |
VALEO | 708246 |
BOSCH | R2361 |
FEBI BILSTEIN | 12264 |
CORTECO | CC1022 |
MICRONAIR | MC530-2 |
VEMO | V20-31-1038 |
CoopersFiaam | PCK8054 |
MANN-FILTER | CUK 2736-2 |
BOSCH | 1 987 431 361 |
BOSCH | 1 987 432 361 |
PURFLUX | AHC239-2 |
PUROLATOR | C47925 |
ZAFFO | 359 |
HENGST FILTER | E960LC-2 |
CLEAN FILTERS | NC2069CA |
FRAM | CFA8912-2 |
KNECHT | LAK 73/S |
MAGNETI MARELLI | BCF347 |
BEHR HELLA SERVICE | 7401381 |
SOFIMA | S 4108 CA |
ALCO FILTER | MS-6141C |
BOSCH | K751 |
COOPERS | ACE115-2 |
ACDelco | PUK1082-2E |
MAPCO | 66200/2 |
MOTAQUIP | VCF228 |
AURADIA | IBW007 |
QUINTON HAZELL | WP6955 |
P.B.R. | AK7019 |
KAGER | 09-0033 |
HELLA | 8FL352202001 |
TECNOCAR | EC333-2 |
CoopersFiaam | PCK8054-2 |
MEYLE | 312 320 0004/S |
CROSLAND FILTERS | EC333-2 |
JP GROUP | 1428100419 |
MEAT & DORIA | 17153FK-X2 |
HOFFER | 17153FK-X2 |
FILTRON | K 1075A-2x |
PURFLUX | AHC239 |
MECAFILTER | JKR7015 |
MECAFILTER | JLR7015 |
UNICO FILTER | ACK 2630-2 |
CORTECO | 21651882 |
CoopersFiaam | PCK8054 |
CoopersFiaam | PCK8054-2 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname