Asukoht | esisild alla |
---|---|
Asukoht | ees |
Kõrgus (mm) | 30.6 |
Siseläbimõõt [mm] | 12.2 |
Välisläbimõõt [mm] | 33 |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Laagritüüp | Kumm-metall tüüpi puks |
PEUGEOT | 3520 83* |
---|---|
PEUGEOT | 3520 83* |
CITROEN | 3520 A1* |
PEUGEOT | 3520 A1* |
PEUGEOT | 3520 A1* |
PEUGEOT | 3520 H3* |
PEUGEOT | 3520 H3* |
CITROEN | 3520 H5* |
PEUGEOT | 3520 H5* |
PEUGEOT | 3520 H5* |
CITROEN | 3520 H6* |
PEUGEOT | 3520 H6* |
PEUGEOT | 3520 H6* |
CITROEN | 3520 V3* |
PEUGEOT | 3520 V3* |
PEUGEOT | 3521 55* |
PEUGEOT | 3521 55* |
CITROEN | 3521 71* |
PEUGEOT | 3521 71* |
PEUGEOT | 3521 71* |
PEUGEOT | 3521 E3* |
PEUGEOT | 3521 E3* |
CITROEN | 3521 E5* |
PEUGEOT | 3521 E5* |
PEUGEOT | 3521 E5* |
CITROEN | 3521 E6* |
PEUGEOT | 3521 E6* |
PEUGEOT | 3521 E6* |
CITROEN | 3521 R4* |
PEUGEOT | 3521 R4* |
CITROEN | Part of |
PEUGEOT | Part of |
EGT | 181273EGT |
---|---|
LEMFÖRDER | 27924 |
FEBI BILSTEIN | 17781 |
FEBI BILSTEIN | 19009 |
TRW | JBU152 |
FIRST LINE | FSK5956 |
RUVILLE | 986610 |
QUINTON HAZELL | EMS1859 |
MAPCO | 33416 |
MEYLE | 11-14 035 2362 |
OCAP | 1215145 |
PEX | 12.10.098 |
SWAG | 62 91 9009 |
OPTIMAL | F8-5345 |
OPTIMAL | F8-5355 |
TRISCAN | 8500 28804 |
RTS | 017-00505 |
MOOG | PE-SB-1303 |
LEMFÖRDER | 35326 01 |
EUROBRAKE | 59125101940 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname