Asukoht | ees |
---|---|
soovitava lisavarustuse artiklinumber | 49004 |
Kõrgus (mm) | 80 |
Siseläbimõõt [mm] | 17.4 |
Välisläbimõõt [mm] | 70.2 |
Varda tüüp | Tagumine varras |
Laagritüüp | Kumm-metall tüüpi puks |
MERCEDES-BENZ | 203 333 02 14 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 203 333 10 14 |
MERCEDES-BENZ | 204 333 10 14 |
MERCEDES-BENZ | 211 333 29 14 |
MERCEDES-BENZ | A2113332914 |
MERCEDES-BENZ | A20 333 30 214 |
MERCEDES-BENZ | A203 333 10 14 |
MERCEDES-BENZ | A204 333 10 14 |
TRW | JBU779 |
---|---|
TRW | JBU631 |
LEMFÖRDER | 25403 |
FIRST LINE | FSK6557 |
FEBI BILSTEIN | 34732 |
FEBI BILSTEIN | 27880 |
DELPHI | TD765W |
OCAP | 1215711 |
FEBI BILSTEIN | 21219 |
OCAP | 1215552 |
TRISCAN | 8500 23817 |
OPTIMAL | F8-6112 |
QUINTON HAZELL | EMS8400 |
QUINTON HAZELL | EMS8398 |
EUROBRAKE | 59125103344 |
SWAG | 10 92 7880 |
VAICO | V30-0765 |
MOOG | ME-SB-12586 |
MEYLE | 014 033 0157 |
VAICO | V30-2186 |
LEMFÖRDER | 30836 01 |
SWAG | 10 94 4989 |
LEMFÖRDER | 25403 01 |
TRW | JBU619 |
MOOG | ME-SB-5627 |
SWAG | 10 60 0051 |
NK | 5103344 |
FIRST LINE | FSK6555 |
MEYLE | 014 033 0115/HD |
TRISCAN | 8500 23880 |
OPTIMAL | F8-6095 |
MAPCO | 36987 |
VAICO | V30-2187 |
FIRST LINE | FSK8040 |
SWAG | 10 93 4732 |
DELPHI | TD758W |
RTS | 017-00878 |
MEYLE | 014 610 0062 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname