Asukoht | esisild alla |
---|---|
Asukoht | taga |
Kõrgus (mm) | 53 |
Siseläbimõõt [mm] | 12.2 |
Välisläbimõõt [mm] | 58 |
Varda tüüp | Tagumine varras |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Laagritüüp | Kumm-metall tüüpi puks |
NISSAN | 54500 1KA0B* |
---|---|
NISSAN | 54500 1KA0B* |
NISSAN | 54500 1KK0B* |
NISSAN | 54500 JD000* |
NISSAN | 54500 JD000* |
NISSAN | 54500 JG000* |
NISSAN | 54500 JG000* |
RENAULT | 54 50 0JY 00A* |
NISSAN | 54501 1KA0B* |
NISSAN | 54501 1KA0B* |
NISSAN | 54501 1KK0B* |
NISSAN | 54501 JD000* |
NISSAN | 54501 JD000* |
NISSAN | 54501 JG000* |
NISSAN | 54501 JG000* |
RENAULT | 54 50 1JY 00A* |
RENAULT | 54 50 404 45R* |
RENAULT | 54 50 552 12R* |
NISSAN | 54570 EN 002 |
RENAULT | Part of |
NISSAN | Part of |
NISSAN | 54500-4DA0A |
NISSAN | 54501-4DA0A |
NISSAN | 54501 4FA0A |
NISSAN | 54500 4FA0A |
RUVILLE | 986819 |
---|---|
OCAP | 1215978 |
RTS | 017-02313 |
RTS | 017-00182 |
TRISCAN | 8500 10839 |
LEMFÖRDER | 38315 01 |
MOOG | NI-SB-8910 |
QUINTON HAZELL | EMS8468 |
FIRST LINE | FSK6995 |
TRISCAN | 8500 10840 |
NIPPARTS | N4231050 |
TRISCAN | 8500 14806 |
OCAP | 1216086 |
NIPPARTS | N4231049 |
VAICO | V38-0210 |
FEBI BILSTEIN | 106355 |
OPTIMAL | F8-8256 |
MEYLE | 36-14 610 0010/HD |
DELPHI | TD835W |
SWAG | 82 10 6355 |
FIRST LINE | FSK8101 |
FIRST LINE | FSK8183 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname