Asukoht | ees |
---|---|
Asukoht | esisild vasakul |
Paaristoote koodid | 7775 |
koonusemõõt (mm) | 16 |
Materjal | Raudplekk |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Varras | Tõmbevarras |
ainult ühenduses koos | Ball joint |
CITROEN | 3520 H4 S1 |
---|---|
PEUGEOT | 3520 H4 S1 |
CITROEN | 3520 H5 S1 |
PEUGEOT | 3520 H5 S1 |
CITROEN | 3520 H6 S1 |
PEUGEOT | 3520 H6 S1 |
CITROEN | 3520 H8 S1 |
PEUGEOT | 3520 H8 S1 |
CITROEN | 16 144 476 80 S1 |
PEUGEOT | 16 144 476 80 S1 |
EGT | 141153EGT |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 17722 |
MAPCO | 19331 |
DELPHI | TC2086 |
QUINTON HAZELL | QSA993S |
DELPHI | TC705 |
QUINTON HAZELL | QSA1903S |
MAPCO | 19439 |
QUINTON HAZELL | QSA991S |
TRW | JTC268 |
TRW | JTC1055 |
LEMFÖRDER | 17436 |
DELPHI | TC703 |
TRISCAN | 8500 28508 |
MAPCO | 19437 |
OCAP | 0790072 |
RUVILLE | 936618 |
MAPCO | 19333 |
MAPCO | 19474 |
OCAP | 0790073 |
MAPCO | 19459 |
OCAP | 0791827 |
FIRST LINE | KCA5982 |
TRISCAN | 8500 28530 |
FIRST LINE | FCA5658 |
SWAG | 62 91 9009 |
TRISCAN | 8500 28800 |
LEMFÖRDER | 17438 02 |
OPTIMAL | G6-812 |
MOOG | CI-WP-0591 |
SWAG | 62 73 0026 |
TRISCAN | 8500 28510 |
TRISCAN | 8500 28526 |
KLOKKERHOLM | 0550361A1 |
KLOKKERHOLM | 0550363A1 |
MOOG | CI-WP-0158 |
RTS | 76-00557-2 |
MOOG | CI-WP-13401 |
MEYLE | 11-16 050 0004/HD |
VAICO | V22-0056 |
MEYLE | 11-16 050 0036/HD |
RTS | 96-00557-2 |
RTS | 96-00780-2 |
MEYLE | 40-16 050 0002/HD |
LEMFÖRDER | 17435 01 |
LEMFÖRDER | 28126 01 |
SWAG | 62 92 8125 |
LEMFÖRDER | 17435 02 |
TRISCAN | 8500 28605 |
TRISCAN | 8500 28616 |
OPTIMAL | G6-2030 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname