Asukoht | ees |
---|---|
Asukoht | Tagasild all |
soovitava lisavarustuse artiklinumber | 3004 |
Pikkus (mm) | 223 |
Varras | Tõmbevarras |
FORD | 1 061 668 |
---|---|
FORD | 1 100 983 |
FORD | 1 105 524 |
FORD | 1 223 958 |
FORD | 1 231 455 |
VOLVO | 30 666 072 |
VOLVO | 30 683 067 |
FORD USA | 3M51 5K743 AB |
FORD USA | 3M51 5K743 AC |
FORD USA | 3M51 5K743 AD |
FORD USA | 3N61 5K743 BB |
FORD USA | 8V41 5K743 AA |
FORD USA | 98AG 5K743 AF |
MAZDA | BBP3 28 500 A |
MAZDA | BP4K 28 500 C |
MAZDA | BP4K 28 500 D |
MAZDA | BP4K 28 500 E |
MAZDA | C236 28 500 A |
FORD | YS41 5K743 AA |
FORD USA | YS41 5K743 AB |
FORD | 1 253 735(-) |
EGT | 131021EGT |
---|---|
EGT | 181332EGT |
FEBI BILSTEIN | 42440 |
FEBI BILSTEIN | 30000 |
PEX | 12.03.288 |
TRISCAN | 8500 165014 |
OCAP | 0704591 |
NIPPARTS | J4943004 |
SWAG | 83 94 2440 |
RTS | 95-07069 |
LEMFÖRDER | 32007 01 |
QUINTON HAZELL | QSJ3242S |
SWAG | 50 92 4211 |
SWAG | 50 93 0000 |
RUVILLE | 935264 |
TRISCAN | 8500 10539 |
OCAP | 0704498 |
LEMFÖRDER | 31938 01 |
MEYLE | 716 035 0005/S |
MOOG | FD-TC-0952P |
VAICO | V25-7022 |
OPTIMAL | G5-734 |
FEBI BILSTEIN | 24211 |
NK | 5012552 |
MAPCO | 59668 |
MEYLE | 716 035 0005 |
MOOG | FD-TC-0952 |
FIRST LINE | FCA6192 |
TRW | JTC1290 |
DELPHI | TC1262 |
LEMFÖRDER | 42762 01 |
TRW | JTS988 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname