Asukoht | esisild vasakul |
---|---|
Paaristoote koodid | 19584 |
koonusemõõt (mm) | 17 |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Varras | Tõmbevarras |
ainult ühenduses koos | Ball joint |
Materjal | Malm |
FIAT | 464 23 824 |
---|---|
LANCIA | 464 56 049 |
LANCIA | 464 62 626 |
ALFA ROMEO | 464 74 556 |
FIAT | 464 74 556 |
LANCIA | 464 74 556 |
ALFA ROMEO | 605 64 478 |
ALFA ROMEO | 605 86 771 |
ALFA ROMEO | 605 93 623 |
ALFA ROMEO | 608 09 813 |
ALFA ROMEO | 608 11 769 |
ALFA ROMEO | 608 12 796 |
ALFA ROMEO | 608 13 013 |
ALFA ROMEO | 60 813 043 |
FIAT | 778 02 443 |
LANCIA | 7 780 443 |
FIAT | 7 780 443 |
FIAT | 935 01 144 |
SOMORA | 083182 |
---|---|
EGT | 141294EGT |
FEBI BILSTEIN | 12559 |
TRW | JTC375 |
DELPHI | TC894 |
TRW | JTC381 |
PEX | 12.03.155 |
OCAP | 0390386 |
DELPHI | TC694 |
MOOG | AL-WP-7527 |
OCAP | 0391182 |
RUVILLE | 936001 |
NK | 5011001 |
MAPCO | 19009 |
OCAP | 0390322 |
OCAP | 0390036 |
LEMFÖRDER | 26761 |
TRW | JTC106 |
SWAG | 74 73 0001 |
MEYLE | 216 050 0006 |
FIRST LINE | FCA5863 |
FIRST LINE | FCA5862 |
FIRST LINE | FCA5648 |
MOOG | LN-WP-0272P |
VAICO | V24-7108 |
KAGER | 87-0251 |
TRISCAN | 8500 12502 |
SWAG | 74 73 001 |
MOOG | AL-WP-7227 |
QUINTON HAZELL | QSA999S |
MOOG | AL-TC-8868 |
MOOG | AL-WP-7526 |
OPTIMAL | G6-036 |
MOOG | AL-TC-8867 |
MOOG | FI-WP-7504P |
MOOG | AL-WP-7527P |
MOOG | AL-TC-8867P |
LEMFÖRDER | 26761 02 |
RTS | 96-05815-2 |
MOOG | FI-WP-7504 |
TRW | JTC152 |
MOOG | LN-WP-0272 |
LEMFÖRDER | 26746 02 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname