Asukoht | Välimine |
---|---|
Asukoht | Esisild |
Pikkus (mm) | 287 |
Keermemõõt 1 | MM10x1,5R |
Varras | Stabilisaatori otsavarras |
FORD | 1 540 281 |
---|---|
FORD | 1 580 517 |
FIAT | 507 00 464 |
LANCIA | 507 00 464 |
FIAT | 507 00 941 |
LANCIA | 507 00 941 |
FIAT | 517 95 269 |
LANCIA | 517 95 269 |
FIAT | 518 01 136 |
LANCIA | 518 01 136 |
FIAT | 519 09 775 |
LANCIA | 519 09 775 |
LANCIA | 520 06 100 |
FIAT | 68073 033AB |
FORD | 9S51 5K484 AA |
FIAT | K68072033AB |
FIAT | 52148016 |
FIAT | 52189859 |
FIAT | 522 48 210 |
MOTOTECHNIKA | 08-LS-05 |
---|---|
EGT | 131242EGT |
MAPCO | 19028 |
PEX | 12.05.507 |
NK | 5112310PRO |
FIRST LINE | FDL6559HD |
SWAG | 72 94 6006 |
NK | 5112320 |
FEBI BILSTEIN | 46006 |
SOMORA | 082488 |
RTS | 97-90179 |
RTS | 97-90196 |
JP GROUP | 1540401209 |
LEMFÖRDER | 36726 01 |
TRW | JTS401 |
TRW | JTS1110 |
LEMFÖRDER | 25519 01 |
QUINTON HAZELL | QLS3277S |
FEBI BILSTEIN | 19469 |
DELPHI | TC1133 |
MOOG | FI-LS-2371 |
FIRST LINE | FDL6559 |
LEMFÖRDER | 25519 |
NK | 5112310 |
OPTIMAL | G7-667 |
OCAP | 0501860 |
OCAP | 0502686 |
TRISCAN | 8500 15603 |
MAPCO | 19028HPS |
VAICO | V24-7114 |
SWAG | 70 91 9469 |
MEYLE | 216 060 0031 |
MEYLE | 216 060 0000/HD |
RUVILLE | 915851 |
RTS | 97-90153 |
DELPHI | TC6904 |
TRISCAN | 8500 10664 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname