Asukoht | Tagasild |
---|---|
Jämedus/Tugevus (mm) | 13.5 |
Laius (mm) | 100 |
Kõrgus (mm) | 44 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kokkusurumisvastase plekiga |
FORD USA | 3 395 842 |
---|---|
FORD USA | 3 898 005 |
FORD USA | 3 975 890 |
MAZDA | G5Y6-26-43Z |
MAZDA | G5Y6-26-43ZA |
MAZDA | G5Y6-26-43ZB |
MAZDA | G5Y6-26-43ZC |
MAZDA | G5Y6-26-48Z |
MAZDA | GAYE-26-43Z |
MAZDA | GAYE-26-43ZA |
MAZDA | GAYE-26-43ZB |
MAZDA | GAYE-26-43ZC |
MAZDA | GS39-26-23Z |
EGT | 321505EGT |
---|---|
EGT | 321711EGT |
EGT | 321785EGT |
Auto Parts | 81-20125 |
AKEBONO | AA-159K |
BREMTEC | BT417 |
PEX | 7.129 |
HP (ZEBRA) | 2867 |
QUINTON HAZELL | MBP841 |
QUINTON HAZELL | MBP762 |
JAPANPARTS | PP-307AF |
KAMOKA | JQ1011738 |
DENCKERMANN | B110430 |
MEYLE | 025 217 6614 |
CIFAM | 822-233-0 |
SWAG | 50 91 6194 |
SWAG | 50 91 6285 |
VAICO | V32-0044 |
METZGER | 0416.00 |
RAICAM | RA.0787.0 |
QUINTON HAZELL | BP566 |
QUINTON HAZELL | BP762 |
PAGID | T3043 |
JURID | 572161J |
BENDIX | 572161B |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3613007 |
TRW | GDB1140 |
FERODO | FDB869 |
FTE | BL1387A1 |
NK | 223233 |
OPTIMAL | 9812 |
ICER | 181110 |
A.B.S. | 36796 |
MGA | 449 |
BOSCH | 0 986 424 266 |
BREMBO | P 24 036 |
REMSA | 0416.00 |
LPR | 05P512 |
ATE | 13.0460-5973.2 |
FEBI BILSTEIN | 16194 |
TEXTAR | 2176603 |
EGT | 321485EGT |
EGT | 321485iEGT |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname