Asukoht | Esisild |
---|---|
Paksus (mm) | 16 |
Laius (mm) | 119 |
Kõrgus (mm) | 69.5 |
Pidurisüsteem | LUCAS |
SEAT | 1HM 698 151 |
---|---|
VAG | 1HM 698 151 |
SEAT | 1HM 698 151A |
VAG | 1HM 698 151A |
SEAT | 357 698 151 E |
VAG | 357 698 151 E |
VAG | 6N0 698 151 A |
VAG | 6N0 698 151 B |
AUTOMEGA | 1200418 |
---|---|
AUTOMEGA | 1200424 |
EGT | 321617EGT |
EGT | 321617iEGT |
Auto Parts | 81-21945-16.0 |
QUINTON HAZELL | BP606 |
BENDIX | 571969B |
QUINTON HAZELL | BP1063 |
FTE | BL1474A3 |
MGA | 446 |
BOSCH | 0 986 424 468 |
BREMBO | P 85 032 |
PEX | 7.454 |
LPR | 05P718 |
HP (ZEBRA) | 7062 |
DURON | DBP391312 |
FIRST LINE | FBP3245 |
QUINTON HAZELL | MBP1063 |
QUINTON HAZELL | MBP606 |
SASIC | 6216057 |
AUTOMEGA | 120041810 |
VEMA | 836950 |
KAMOKA | JQ1012624 |
KAMOKA | 1012624 |
DENCKERMANN | B110687 |
DENCKERMANN | B110867 |
PROCODIS FRANCE | PF1394 |
BREMTEC | BT176EL |
METZGER | 0631.00 |
VAICO | V10-8113 |
FLENNOR | FB210205 |
SWAG | 30 91 6048 |
VAICO | V10-8113-1 |
SWAG | 30 91 6046 |
TOPRAN | 109 478 |
JP GROUP | 1163602219 |
PAGID | T5095 |
TEXTAR | 2194502 |
JURID | 571969J |
NK | 224746 |
REMSA | 0631.00 |
ICER | 181156 |
FEBI BILSTEIN | 16046 |
OPTIMAL | 10170 |
ATE | 13.0460-2821.2 |
MINTEX | MDB1868 |
TRW | GDB1312 |
FERODO | FDB1312 |
DELPHI | LP1409 |
MEYLE | 025 219 4516 |
A.B.S. | 37011 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname