Asukoht | Esisild |
---|---|
Piduriketta liik | täis |
Piduriketta paksus [mm] | 10.8 |
Välisläbimõõt [mm] | 228 |
Aukude arv | 4 |
Kulumisandur | koos kulumianduriga |
Pidurisüsteem | Bendix |
Hulgaühik | Komplekt |
mitmeosaline | mitmeosaline |
SEAT | 009 843 771 02 |
---|---|
SEAT | 00984 385 812 |
LANCIA | 3438 5812 |
FIAT | 4 139 010 |
FIAT | 4 208 311 |
ZASTAVA | 4 2083 11 |
FIAT | 4 385 812 |
ZASTAVA | 4 385 812 |
LANCIA | 438 5812 |
SEAT | 4 38 5812 |
ZASTAVA | 4 661 870 3 |
LANCIA | 7 173 842 2 |
FIAT | 71 738 422 |
LANCIA | 9 438 581 2 |
LANCIA | 9 443 901 0 |
SEAT | 984 377 102 |
SEAT | 984 385 812 |
SEAT | RF165 00250 |
SEAT | SE0 221 650 02 A |
SEAT | RF1 650 025 053 |
PAGID | 50905 |
---|---|
TEXTAR | 92019300 |
FEBI BILSTEIN | 10616 |
TRW | DF1721 |
NK | 202302 |
MAPCO | 15020 |
MGA | D814 |
BOSCH | 0 986 478 063 |
LPR | F2021P |
JURID | 561120J |
BENDIX | 561120B |
BREMBO | 08.3636.10 |
FIRST LINE | FBD 165 |
VAICO | V24-40001 |
MEYLE | 215 521 2001 |
OPTIMAL | BS-0300 |
FERODO | DDF037-1 |
FTE | BS3150 |
National | NBD041 |
SASIC | 9004220J |
VEMA | 98000 |
KAMOKA | 103166 |
DENCKERMANN | B130005 |
METZGER | 14087 |
FLENNOR | FB110035-C |
FLENNOR | FB110147-C |
SWAG | 70 91 0616 |
QUINTON HAZELL | BDC3150 |
DELPHI | BG2147 |
PEX | 14,0145 |
ATE | 24.0111-0130.1 |
REMSA | 6030.00 |
MAPCO | 6179 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname