Läbimõõt [mm] | 240 |
---|---|
Justeerimine | koos automaatse korrigeerimisega |
Seeria | LuK SAC |
MERCEDES-BENZ | 000 252 1511 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 0002523911 |
MERCEDES-BENZ | 017 250 87 01 |
MERCEDES-BENZ | 0172508701 |
MERCEDES-BENZ | 018 250 78 01 |
MERCEDES-BENZ | 0182507801 |
MERCEDES-BENZ | 018 250 82 01 |
MERCEDES-BENZ | 0182508201 |
MERCEDES-BENZ | 019 250 32 01 |
MERCEDES-BENZ | 0192503201 |
MERCEDES-BENZ | A 017 250 87 01 |
MERCEDES-BENZ | A0172508701 |
MERCEDES-BENZ | A 018 250 78 01 |
MERCEDES-BENZ | A0182507801 |
MERCEDES-BENZ | A 018 250 82 01 |
MERCEDES-BENZ | A0182508201 |
MERCEDES-BENZ | A 019 250 32 01 |
MERCEDES-BENZ | A0192503201 |
MERCEDES-BENZ | 0002527705 |
MERCEDES-BENZ | A0002523911 |
MERCEDES-BENZ | A0002527705 |
MERCEDES-BENZ | 0002523105 |
MERCEDES-BENZ | 0002526705 |
MERCEDES-BENZ | 0002526905 |
MERCEDES-BENZ | A0002523105 |
MERCEDES-BENZ | A0002526705 |
MERCEDES-BENZ | A0002526905 |
MERCEDES-BENZ | A000 252 15 11 |
VALEO | 948102 |
---|---|
SACHS | 3000 951 238 |
Schaeffler LuK | 1 424 E98 V0 |
Schaeffler LuK | 1424E98V0 |
TRIPLE FIVE | 1 424 E98 V2 |
TRIPLE FIVE | 1424E98V2 |
TRIPLE FIVE | 1 424 E98 V4 |
TRIPLE FIVE | 1424E98V4 |
TRIPLE FIVE | 1 424 E98 V5 |
TRIPLE FIVE | 1424E98V5 |
TRIPLE FIVE | 1 624 E98 V5 |
TRIPLE FIVE | 1624E98V5 |
Schaeffler LuK | L014240E98V2 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname