Asukoht | Esisild |
---|---|
Amortisaatori tüüp | Gaasirõhk |
Amortisaatorisüsteem | kaks toru |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | All silm |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | Üleval vars |
ainult paarina välja vahetada | |
Amortisaatori liik | mitte vedrukandev amort |
MERCEDES-BENZ | 210 320 0430 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 210 320 0830 |
MERCEDES-BENZ | 210 320 2730 |
MERCEDES-BENZ | 210 320 2930 |
MERCEDES-BENZ | 210 320 3030 |
MERCEDES-BENZ | 210 320 3130 |
MERCEDES-BENZ | 210 323 2300 |
MERCEDES-BENZ | 210 323 2800 |
MERCEDES-BENZ | 210 323 4500 |
MERCEDES-BENZ | 210 323 4800 |
MERCEDES-BENZ | 210 323 4900 |
MERCEDES-BENZ | 210 323 5000 |
MERCEDES-BENZ | A2103202730 |
MERCEDES-BENZ | A 2103202930 |
MERCEDES-BENZ | A2103203030 |
MERCEDES-BENZ | A2103232300 |
MERCEDES-BENZ | A 2103232800 |
MERCEDES-BENZ | A 2103234500 |
MERCEDES-BENZ | A2103234800 |
MERCEDES-BENZ | A 2103234900 |
MERCEDES-BENZ | A210 320 04 30 |
MERCEDES-BENZ | A210 320 12 30 |
MERCEDES-BENZ | A210 320 08 30 |
MERCEDES-BENZ | A210 320 31 30 |
MERCEDES-BENZ | A210 323 50 00 |
MERCEDES-BENZ | A2103233300 |
EGT | 373434EGT |
---|---|
MONROE | 43096 |
QUINTON HAZELL | 879003 |
AL-KO | 1151G |
MEYLE | 026 625 0010 |
SACHS | 124 392 |
METZGER | 2340124 |
TRW | JGT401T |
RECORD FRANCE | 334299 |
VAICO | V30-1668 |
DENCKERMANN | DSF028G |
BOGE | 36-A19-0 |
KYB | 553199 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname