Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Asukoht | esisild vasakul |
Rooliotsa pikkus (mm) | 320 |
Vajaminev tükihulk | 2 |
Keermemõõt 1 | M14x1,5 |
Keermemõõt 2 | M14x1,5 |
PEUGEOT | 3812.A4 |
---|---|
CITROEN | 3812 A4 |
CITROEN | 9566 950 880 |
FIAT | 9566 950 880 |
LANCIA | 9566 950 880 |
FIAT | 9 947 713 |
YSPARTS | 9947713 |
---|---|
QUINTON HAZELL | QR2857S |
FEBI BILSTEIN | 12759 |
TRW | JAR501 |
DELPHI | TA2002 |
SIDEM | 19810 |
FEBI BILSTEIN | 11831 |
MAPCO | 19457 |
OCAP | 0600918 |
DELPHI | TA1608 |
MOOG | PE-AX-5047 |
RUVILLE | 915811 |
RUVILLE | 915911 |
NK | 5031917 |
SIDEM | 53631 |
BIRTH | AX0918 |
SASIC | 3008069 |
FAI AutoParts | SS094 |
PEX | 12.06.215 |
VEMA | 16641 |
SWAG | 70 72 0008 |
MONROE | L10201 |
BORG & BECK | BTR4729 |
A.B.S. | 240024 |
FIRST LINE | FTR4729 |
COMLINE | CTR3040 |
METZGER | 51010208 |
VEMA | 16917 |
SWAG | 70 74 0001 |
OPTIMAL | G2-082 |
OPTIMAL | G2-507 |
MEYLE | 216 031 0004 |
FLENNOR | FL496-C |
FLENNOR | FL971-C |
TOPRAN | 720 401 |
BORG & BECK | BTR4729K |
FIRST LINE | FTR4729K |
DENCKERMANN | D180240 |
Metalcaucho | 53114 |
STC | T453114 |
FARE SA | RA023 |
JP GROUP | 4144501609 |
TRISCAN | 8500 10201 |
EUROBRAKE | 59065031917 |
TALOSA | 44-03461 |
TALOSA | 44-08327 |
MOOG | FI-AX-1461 |
RTS | 92-00571 |
LEMFÖRDER | 27702 01 |
VAICO | V22-0028 |
SPIDAN CHASSIS PARTS | 44432 |
CAUTEX | 754889 |
PLYOM | P754889 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname