Asukoht | silla taga |
---|---|
Asukoht | Tagasild vasakul |
Tootja piirang | MOBIS |
Piduriketta liik | täis |
Netokaal [kg] | 1.14 |
Pidurisadula tüüp | Ujuvsadul |
pidurikettajämedusele (mm) | 10 |
pidurikettaläbimõõdule (mm) | 262 |
Paaristoote koodid | 2134100 |
Kolvi läbimõõt [mm] | 34 |
Materjal | Alumiinium |
Pidurisadula tüüp | Pidurisadul (1 kolb) |
HYUNDAI | 582102Y300 |
---|---|
KIA | 582102Y300 |
HYUNDAI | 583102YA30 |
KIA | 583102YA30 |
HYUNDAI | 583102YA31 |
KIA | 583102YA31 |
HYUNDAI | 582102Y310 |
KIA | 582102Y310 |
HYUNDAI | 58210 2Y300 |
HYUNDAI | 58310 2YA30 |
HYUNDAI | 58310 2YA31 |
KIA | 58210 2Y300 |
KIA | 58310 2YA30 |
KIA | 58310 2YA31 |
BOSCH | 0 986 134 183 |
---|---|
TEXTAR | 38262500 |
BUDWEG CALIPER | 344494 |
sbs | 1301213499 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3210542 |
METZGER | 6251161 |
NK | 213499 |
A.B.S. | 730571 |
ELSTOCK | 86-2321 |
KAWE | 344494 |
Delco Remy | DC74494 |
CARDONE | 386176 |
Brake ENGINEERING | CA3195 |
BREMBO | F 30 168 |
TRISCAN | 8170 344494 |
FTE | RX3498107A0 |
REMSA | 9031951 |
APEC braking | LCA809 |
DA SILVA | ET9632 |
DEPA | ET74494 |
DRI | 4131220 |
EAI | 2775017 |
Delco Remy | DC74492 |
EAI | 2775015 |
REMY | DC74494 |
REMY | DC74492 |
BENDIX | 593980 |
SHAFTEC | BC10940 |
ERA Benelux | BC54494 |
RE-EX | 506-06898 |
LAUBER | 77.3964 |
OPTIMAL | BC-1539L |
COMLINE | CBC578L |
ASHUKI | Y658-01NEW |
APEC braking | BCA2339 |
APEC braking | LCA809 |
EUROBRAKE | 5301213499 |
KAMOKA | JBC1087 |
JP GROUP | 3662000370 |
METZGER | 6261161 |
TRISCAN | 8175 43211 |
FTE | 9290265 |
TMI | BR006898 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname