Keermemõõt | 14X1,5 |
---|---|
Netokaal [kg] | 0.74 |
RENAULT | 485200410R |
---|---|
DACIA | 485200410R |
DACIA | 4852 004 10R |
RENAULT | 6001 547 611 |
DACIA | 6001 547 611 |
RENAULT | 6001547611 |
DACIA | 6001547611 |
RENAULT | 6001 550 443 |
DACIA | 6001 550 443 |
RENAULT | 6001550443 |
DACIA | 6001550443 |
LADA | 6001550443 |
RENAULT | 4852 004 10R |
MOTOTECHNIKA | 03-PKW-01 |
---|---|
EGT | 301960EGT |
VPM | VPM6001550443 |
SPIDAN | 40495 |
FAI AutoParts | SS4062 |
RUVILLE | 919701 |
AYD | 91DC04459 |
METZGER | 54034202 |
BORG & BECK | BTR5870 |
MGA | DR7843 |
sbs | 19065033986 |
MGA | DR7964 |
BLUE PRINT | ADN187219 |
TRISCAN | 8500 25131 |
METZGER | 84034202 |
SASIC | 7674019 |
JP GROUP | 5144600180 |
FEBI BILSTEIN | 37622 |
JP GROUP | 5144600189 |
EUROBRAKE | 59065033986 |
TOPRAN | 700 540 |
JAPANPARTS | TI-011R |
TEKNOROT | DC-301 |
FAI AutoParts | SS4061 |
COMLINE | CTR2024 |
STARLINE | 17.12.720 |
TRW | JTE1136 |
LEMFÖRDER | 30937 01 |
QUINTON HAZELL | QR3424S |
MOOG | RE-ES-3756 |
TRW | JTE1135 |
DELPHI | TA2330 |
FIRST LINE | FTR5870 |
FEBI BILSTEIN | 29624 |
OPTIMAL | G1-1260 |
MAPCO | 49193 |
SIDEM | 5631 |
OCAP | 0282450 |
SASIC | 4006157 |
BENDIX | 040521B |
MONROE | L25131 |
A.B.S. | 230729 |
MAPCO | 59134 |
SWAG | 60 92 9624 |
MEYLE | 16-16 020 0012 |
MEYLE | 16-16 020 0012/HD |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname