Netokaal [kg] | 0.68 |
---|---|
Keermemõõt | 14X1,5 |
Paaristoote koodid | 5033663 |
OPEL | 4408511 |
---|---|
OPEL | 4453052 |
NISSAN | 4852000Q0K |
NISSAN | 48520 00QAL |
NISSAN | 4852000QAL |
RENAULT | 485209446R |
RENAULT | 4852 094 46R |
RENAULT | 7701 049 283 |
RENAULT | 7701049283 |
OPEL | 91160044 |
VAUXHALL | 91160044 |
OPEL | 93198896 |
VAUXHALL | 93198896 |
NISSAN | 48520 00Q0K |
Oyodo | 10K1065-OYO |
---|---|
MOTOTECHNIKA | 17-PKW-07 |
SOMORA | 245185R |
EGT | 301723EGT |
METZGER | 5-130 |
SIDEM | 6535 |
MAPCO | 49144 |
SIDEM | 45889 |
BENDIX | 040493B |
AYD | 91NS03361 |
METZGER | 54002402 |
METZGER | 84002402 |
BORG & BECK | BTR4990 |
MAPCO | 49144HPS |
MGA | DR7728 |
DIEDERICHS | 1189505 |
JP GROUP | 1244602289 |
JP GROUP | 1244602280 |
sbs | 19065033664 |
TOPRAN | 207 043 |
BLUE PRINT | ADN187174 |
COMLINE | CTR2001 |
BORG & BECK | BTR4890 |
FIRST LINE | FTR4890 |
MOTAQUIP | VTR1049 |
MOTAQUIP | VTR1048 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4831115 |
OPTIMAL | G1-1229 |
STARLINE | 36.71.720 |
OCAP | 283806 |
JAPANPARTS | TI-1000R |
ASHUKI | N862-50 |
TEKNOROT | R-651 |
MEYLE | 16-16 020 0008/HD |
LEMFÖRDER | 25511 01 |
QUINTON HAZELL | QR3312S |
FEBI BILSTEIN | 21284 |
TRW | JTE994 |
SWAG | 60 92 1284 |
DELPHI | TA1815 |
MOOG | RE-ES-0852 |
MEYLE | 16-16 020 0008 |
RUVILLE | 915569 |
MONROE | L10105 |
TRISCAN | 8500 10105 |
OPTIMAL | G1-1218 |
A.B.S. | 230657 |
NIPPARTS | J4831013 |
SASIC | 4006148 |
FAI AutoParts | SS2589 |
FIRST LINE | FTR4990 |
ASHUKI | N862-50 |
ASHUKI by Palidium | N862-50 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname