Keermemõõt | M12x1,25 |
---|---|
Netokaal [kg] | 0.35 |
KIA | 5682007000 |
---|---|
KIA | 56820 07000 |
KIA | 5682007200 |
KIA | F4BZ3A130A |
KIA | F4BZ3 A130A |
KIA | K999211201 |
KIA | MDX5032280 |
KIA | MDX50 32280 |
KIA | 56820 07200 |
KIA | K9992 11201 |
sbs | 19065033516 |
---|---|
KOREA | I10310OEM |
SPIDAN | 57722 |
QUINTON HAZELL | QR3415S |
FEBI BILSTEIN | 30014 |
FEBI BILSTEIN | 41974 |
SIDEM | 81134 |
MGA | DR5734 |
JP GROUP | 3644600109 |
BLUE PRINT | ADG08768 |
BLUE PRINT | ADG08789 |
JP GROUP | 3644600100 |
TEKNOROT | KI-401 |
SWAG | 91 94 1974 |
EUROBRAKE | 59065033509 |
JAPANPARTS | TI-K62 |
LEMFÖRDER | 15478 01 |
TRW | JTE7592 |
FIRST LINE | FTR5077 |
RUVILLE | 917008 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4820312 |
TRISCAN | 8500 18105 |
MOOG | KI-ES-4200 |
SIDEM | 81034 |
MEYLE | 28-16 020 0009 |
A.B.S. | 230641 |
NIPPARTS | J4820312 |
SASIC | 7676031 |
FAI AutoParts | SS2288 |
BENDIX | 040587B |
METZGER | 84027308 |
MONROE | L18105 |
SWAG | 91 93 0014 |
BORG & BECK | BTR5077 |
OPTIMAL | G1-1335 |
MAPCO | 52551 |
JAPANPARTS | TI-K07 |
MGA | DR5803 |
sbs | 19065033509 |
COMLINE | CTR3284 |
ASHUKI | 1446-2130 |
METZGER | 54027308 |
TOPRAN | 820 550 |
TEKNOROT | KI-211 |
DELPHI | TA2085 |
MOTAQUIP | VTR1143 |
LEMFÖRDER | 15478 03 |
PARTS-MALL | PXCTB-002 |
ASHUKI | 1446-2130 |
Oyodo | 10K0307-OYO |
ASHUKI by Palidium | 1446-2130 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname