Jämedus/Tugevus 1 (mm) | 16.5 |
---|---|
Kõrgus 1 (mm) | 65.5 |
Laius 1 (mm) | 76.7 |
WVA-number | WVA 20588 |
Netokaal [kg] | 0.92 |
Kulumisandur | kulumimärguande näidiku jaoks ettevalmistatud |
BMW | 34111150523 |
---|---|
BMW | 34 11 1 150 523 |
BMW | 34 11 1 150 524 |
BMW | 34111150524 |
BMW | 34 11 1 150 527 |
BMW | 34111150527 |
BMW | 34 11 1 152 655 |
BMW | 34111152655 |
BMW | 34 11 1 159 249 |
BMW | 34111159249 |
BMW | 34 11 1 159 251 |
BMW | 34111159251 |
VALEO | 551439 |
---|---|
VALEO | 598108 |
BENDIX | 571271B |
PAGID | T0456 |
TEXTAR | 2058805 |
JURID | 571271J |
FTE | BL1103A2 |
FMSI-VERBAND | 7101-D174 |
NK | 221501 |
LPR | 05P210 |
ROULUNDS BRAKING | 427681 |
OPTIMAL | 12039 |
A.B.S. | 36140 |
ATE | 13.0460-5032.2 |
LUCAS ELECTRICAL | GDB611 |
LUCAS ELECTRICAL | GDB654 |
BREMBO | P 06 006 |
sbs | 1501221501 |
ZIMMERMANN | 20588.165.1 |
BORG & BECK | BBP1043 |
REMSA | 014.10 |
R BRAKE | RB0307 |
TEXTAR | 20588 165 04 |
TRISCAN | 8110 11784 |
PEX | 7030 |
REMSA | 014 10 |
BERAL | 20588 |
JP GROUP | 1463600119 |
E.T.F. | 0012-144 |
BFMC | GDB 649 |
BFMC | GDB 654 |
BFMC | TDB 83 |
EUROBRAKE | 5502221501 |
LEMFÖRDER | 20543 04 |
JP GROUP | 1463600110 |
RAICAM | RA.0192.1 |
MINTEX | MDB1153 |
QUINTON HAZELL | BP220 |
DELPHI | LP161 |
APEC braking | PAD318 |
REMSA | 0014.10 |
MEYLE | 025 205 8816 |
TRW | GDB654 |
FERODO | FDB192 |
ICER | 180307 |
METELLI | 22-0027-0K |
CIFAM | 822-027-0K |
APEC braking | PAD318 |
EUROFRICTION | EDP468 |
APEC | PAD318 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname