Läbimõõt [mm] | 23.81 |
---|---|
Materjal | Malm |
MERCEDES-BENZ | 001 290 03 11 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 001 295 13 07 |
MERCEDES-BENZ | 001 295 14 07 |
MERCEDES-BENZ | 001 295 27 07 |
MERCEDES-BENZ | 001 295 29 07 |
MERCEDES-BENZ | 001 295 30 07 |
MERCEDES-BENZ | 201 290 00 11 |
MERCEDES-BENZ | 201 290 03 11 |
MERCEDES-BENZ | A001 290 03 11 |
MERCEDES-BENZ | A001 295 13 07 |
MERCEDES-BENZ | A001 295 14 07 |
MERCEDES-BENZ | A001 295 27 07 |
MERCEDES-BENZ | A001 295 29 07 |
MERCEDES-BENZ | A001 295 30 07 |
MERCEDES-BENZ | A201 290 00 11 |
MERCEDES-BENZ | A201 290 03 11 |
FEBI BILSTEIN | 12267 |
---|---|
TRW | PJK102 |
FERODO | FHC6008 |
DELPHI | LL41210 |
NK | 843303 |
LPR | 3700 |
BENDIX | 512024B |
MAPCO | 2893 |
Brake ENGINEERING | WC1108BE |
A.B.S. | 41801X |
ATE | 040021 |
VALEO | 874720 |
BOSCH | 0 986 486 503 |
BREMBO | E 50 005 |
TRUSTING | CZ016 |
CIFAM | 404-016 |
AKRON-MALÒ | 88506 |
A.B.S. | 41857X |
FTE | KN2396B1 |
VILLAR | 624.5228 |
SWAG | 10 91 2267 |
fri.tech. | CZ016 |
SAMKO | M17751 |
RHIAG | NT9201 |
TOPRAN | 400 751 |
ATE | 24.2523-1210.3 |
ATE | 040105 |
QUINTON HAZELL | CSC0407 |
ROADHOUSE | 917751 |
SEIM | 7737 |
FTE | KN23017A1 |
INTERBRAKE | SCY9201 |
TRISCAN | 8130 23301 |
ATE | 03.2523-1210.3 |
AKRON-MALÒ | 88506 |
VALEO | 3101923 |
FTE | 3101923 |
QAP | 0523-002 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname