Veepumba versioon | hammasrihmülekanne |
---|---|
Hammastehulk 1 | 104 |
Laius 1 (mm) | 17 |
CITROEN | 0831.86 |
---|---|
PEUGEOT | 0831.86 |
CITROEN | 0831.87 |
PEUGEOT | 0831.87 |
CITROEN | 1201.G0 |
PEUGEOT | 1201.G0 |
CITROEN | 1610793280 |
PEUGEOT | 1610793280 |
FIAT | 9631169188 |
AUTOMEGA | 1600017 |
---|---|
HEPU | PK08461 |
CONTITECH | CT1067WP1 |
FEBI BILSTEIN | 32725 |
FLENNOR | FP04464V |
SNR | KDP459.350 |
SASIC | 3900003 |
VALEO | 614515 |
MAGNETI MARELLI | 341405310002 |
EUROREPAR | 1609120580 |
DOLZ | KD057 |
SALERI | K1PA1234 |
BUGATTI | KBU10012B |
RHIAG | KPA36044A |
OMB | KMB10012B |
GGT | KPA20134 |
JP GROUP | 4114103219 |
JP GROUP | 4114102519 |
DOLZ | KD134 |
HELLA | 8MP 376 809-831 |
AISIN | TKP-904 |
GATES | KP15575XS |
QUINTON HAZELL | QBPK5780 |
RUVILLE | 55958711 |
BOSCH | 1 987 948 725 |
DAYCO | KTBWP3361 |
SKF | VKMC 03254 |
Schaeffler INA | 530 0335 30 |
AIRTEX | WPK-167902 |
GRAF | KP837-1 |
OPTIBELT | KT 1370 W1 |
HUTCHINSON | KH 171WP48 |
TOPRAN | 720 169 |
BREDA LORETT | KPA0647B |
BOSCH | 1 987 946 934 |
GK | K986846B |
KWP | KW837-1 |
SWAG | 64 93 2725 |
OPTIMAL | SK-1354AQ1 |
NISSENS | WP93 |
MICHELIN EngineParts | SMAWK0119-1 |
CONTINENTAL CTAM | CT1067WP1 |
MAGNETI MARELLI | KWP0531K2 |
OPEN PARTS | WTBK5006.00 |
GGT | KPA20057 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname