Laius 1 (mm) | 13 |
---|---|
Laius 2 (mm) | 15 |
Välisläbimõõt 1 [mm] | 39 |
Välisläbimõõt 2 [mm] | 59 |
Siseläbimõõt 1 [mm] | 17 |
Siseläbimõõt 2 (mm) | 31 |
MERCEDES-BENZ | 0009815805 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 0069811605 |
FORD | 0407629 |
OPEL | 1 604 286 |
MERCEDES-BENZ | 2012200151 |
AUDI | 311 405 645 B |
VW | 311 405 645 B |
SEAT | 311 405 645 B |
SKODA | 311 405 645 B |
BMW | 31216634104 |
NISSAN | 40210-Y9501 |
ALFA ROMEO | 60 535 941 |
OPEL | 9 048 6457 |
VAUXHALL | 90 486457 |
PORSCHE | 99905900600 |
PORSCHE | 99905909800 |
MERCEDES-BENZ | A 000 981 58 05 |
MERCEDES-BENZ | A 006 981 16 05 |
ALFA ROMEO | 0060523334 |
HYUNDAI | 52720-36200 |
CHEVROLET | 94535210 |
DAEWOO | 94535210 |
MAZDA | B002-33-075 |
FORD | 6077541 |
NISSAN | 40210 A0100 |
TOYOTA | 90368 31 067 |
HYUNDAI | 51730 11101 |
TOYOTA | 90366 17 010 |
FORD | 1492160 |
OPEL | 3 30 011 |
VAUXHALL | 11054489 |
CX | CX005 |
---|---|
CX | CX028 |
CX | CX111 |
CX | CX133 |
HK | 67/45 |
SPIDAN | 26385 |
RUVILLE | 5108 |
FIRST LINE | FBK216 |
AUTOMEGA | 1101537 |
CX | CX010 |
MGA | KR3070 |
Schaeffler FAG | 713 6674 40 |
QUINTON HAZELL | QWB508 |
TIMKEN | K73567 |
Automotive Bearings | BRT955 |
Schaeffler FAG | 713 6674 50 |
SKF | VKBA 756 |
MOOG | ME-WB-11263 |
CX | CX019 |
CX | CX018 |
CX | CX027 |
CX | CX008 |
CX | CX006 |
CX | CX007 |
MITSUBOSHI | MB515922 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname