Laius 1 (mm) | 45 |
---|---|
Välisläbimõõt 1 [mm] | 128 |
Siseläbimõõt 1 [mm] | 78 |
FIAT | 1303672080 |
---|---|
LANCIA | 1303672080 |
FIAT | 1318825080 |
FIAT | 1329669080 |
LANCIA | 1329669080 |
CITROEN | 5035-43 |
PEUGEOT | 5035-43 |
CITROEN | 5035-45 |
PEUGEOT | 5035-45 |
CITROEN | 5035-55 |
PEUGEOT | 5035-55 |
FIAT | 9405035439 |
FIAT | 9467562989 |
LANCIA | 9467562989 |
MGA | KM1115 |
---|---|
GABRIEL | G35150 |
GABRIEL | 35151 |
GABRIEL | G35298 |
GABRIEL | G35583 |
GABRIEL | G35410 |
GABRIEL | G35411 |
FEBI BILSTEIN | 11608 |
KYB | 335934 |
KYB | 335933 |
SCHAEFFLER GRUPPE | 713 0014 00 |
RUVILLE | 865852 |
SKF | VKD 35018 |
Schaeffler LuK | F-227441 |
KYB | MB1907 |
SACHS | 801 011 |
SACHS | 310 767 |
SACHS | 310 764 |
SACHS | 310 765 |
SKF | VKD 35018 T |
HUTCHINSON | 200040 |
SACHS | 310 763 |
SACHS | 310 762 |
SACHS | 290 705 |
SACHS | 310 766 |
SACHS | 312 053 |
SACHS | 312 054 |
MONROE | MK048 |
GABRIEL | GK144 |
Schaeffler LuK | F-218791.01.FBLR |
Schaeffler LuK | F-218791 |
SACHS | 314 032 |
MOOG | CI-SB-9696 |
MOOG | CI-SB-9698 |
KYB | 334863 |
KYB | 334927 |
KYB | 334928 |
KYB | 634928 |
KYB | 339772 |
SACHS | 314 033 |
KYB | 339771 |
Schaeffler INA | F227441 |
DELPHI | BSJ30007 |
Technika | BU6018 |
KYB | 634927 |
Schaeffler INA | F-218791 |
Schaeffler INA | F-218791.01.FBLR |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname