Rihmade arv | 1 |
---|---|
Rullikute arv | 2 |
Laius 1 (mm) | 25 |
Hammaste arv | 129 |
FORD | 1 000 156 |
---|---|
FORD | 1 000 158 |
FORD | 1037660 |
FORD | 1053837 |
FORD | 1213852 |
FORD | 1 217 320 |
FORD | 1 303 771 |
FORD | 1328472 |
FORD | 1 380 026 |
FORD | 978M-6268A-1B |
FORD | 988M-6268A-2B |
MAZDA | YF71-12205 |
FORD | 978M 6268 A1A |
FORD | 988M 6268 A2A |
FORD | XS7G 6M250 AA |
FORD | XS7G 6M250 BA |
MAZDA | YF09-12-205 |
MAZDA | YF71-12-205A |
FORD | 1 000 159 |
FORD | 1 072 031 |
FORD | 1 107 573 |
FORD | 1 095 025 |
MAZDA | YF09-12-730 |
MAZDA | YF71-12-730 |
SPIDAN | 447854 |
---|---|
SKF | VKMA04211 |
CONTITECH | CT978K1 |
DELPHI | KDB408 |
AUTEX | 702171 |
RUVILLE | 5522770 |
DAYCO | KTB408 |
BOSCH | 1 987 948 200 |
Schaeffler INA | 530 0066 10 |
FEBI BILSTEIN | 24803 |
ROULUNDS RUBBER | TBK054 |
SKF | VKMA 04214 |
HUTCHINSON | KH 239 |
MGA | X427H2 |
EUROREPAR | 1635051080 |
LUCAS | LDK0792 |
MAPCO | 23603 |
GATES | K025508XS |
QUINTON HAZELL | QBK561 |
BREDA LORETT | KCD0570 |
BGA | TB2303K |
Schaeffler LuK | 530006610 |
TIMKEN | KT91122 |
TRISCAN | 8647 16012 |
Automotive Bearings | PBTK162 |
OPTIMAL | SK-1340 |
HEPU | 20-1166 |
AUTOKIT | 04.5220 |
CONTINENTAL CTAM | CT978K1 |
MAGNETI MARELLI | MM1146K1 |
MEYLE | MMX1285 |
MICHELIN | SMATK0021 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname