Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Asukoht | esisild vasakul |
Laius (mm) | 39 |
Kaal (kg) | 0.84 |
Siseläbimõõt [mm] | 42 |
Välisläbimõõt [mm] | 77 |
Laagriteostus | kuullaager |
Täiendav tooteinfo 2 | koos integreeritud magnetilise anduriga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos turvarõngaga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos ABS-andurirõngaga |
Täiendav tooteinfo | teljemutriga |
Hooldusinfot jälgida |
DACIA | 40 21 073 14R |
---|---|
RENAULT | 40 21 073 14R |
CX | CX816 |
---|---|
BENDIX | 050228B |
MGA | KR3652 |
SKF | VKBA 6798 |
A.B.S. | 201643 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4105187 |
IJS GROUP | 10-1299 |
VAICO | V46-0798 |
AUTOKIT | 01.97503 |
IJS GROUP | 10-1303 |
FENOX | WKB70123 |
CAUTEX | 021432 |
KAMOKA | 5600053 |
KM International | RK3085 |
CALIBER | RC3085 |
AUTOTEAM | RA3085 |
ASAM | 55651 |
REPKIT | RKB2098 |
Metalcaucho | 74092 |
STC | T474092 |
FEBEST | DAC42770039M-KIT |
AUTLOG | RS1300 |
REPKIT | RKB2703 |
MAGNETI MARELLI | 361111184157 |
QUINTON HAZELL | QWB1462 |
BORG & BECK | BWK1504 |
KAWE | 8530 10174 |
MASTER-SPORT | 6798-SET-MS |
GSP | GK6798 |
KLAXCAR FRANCE | 22173z |
FIRST LINE | FBK1504 |
MOTAQUIP | LVBK1724 |
MOTAQUIP | LVBW1724 |
DYNAMATRIX | DWB6798 |
JAPKO | 410015 |
LUCAS | LKBA69057 |
BRT Bearings | PWK2129 |
Automotive Bearings | ABK2129 |
LYNXauto | WB-1317 |
PEMEBLA | JAPKK-10015 |
REPKIT | RKB2700 |
TREVI AUTOMOTIVE | WB2414 |
MDR | MWB-F0015 |
IJS GROUP | 10-1530 |
DIAMAX | R1080K |
TRISCAN | 8530 10174 |
SWAG | 60 93 9623 |
METZGER | WM 6798 |
JAPANPARTS | KK-10015 |
ASHIKA | 44-10015 |
RUVILLE | 5576 |
MOOG | RE-WB-11476 |
Schaeffler FAG | 713 6308 50 |
OPTIMAL | 701978 |
SNR | R155.107 |
NK | 753927 |
MOVIMA | RK00328 |
Stark | SKWB-0180167 |
RIDEX | 654W0162 |
4X4 ESTANFI | EST-44-10015 |
MEYLE | 16-14 650 0023 |
PATRON | PBK6798 |
BTA | H2R046BTA |
AUTOKIT | 01.98105 |
AUTOKIT | 01.98108 |
CX | CX791 |
STELLOX | 43-28614-SX |
MOVIS | ASB2098 |
NSK | KH10184 |
EBI | EBK2369 |
NAPA | PWB1191 |
TRISCAN | 8530 10174A |
MASTER-SPORT | 6798SETMS |
KAMOKA | 5600100 |
MOTRIO | 8660004353 |
NAPA | PWB1522 |
RUVILLE | 221715 |
COMLINE | CBK309 |
MOVIS | ASB2703 |
RUVILLE | 221109 |
DAYCO | KWD1045 |
EGT | 554095EGTk |
Fersa Bearings | WK00438 |
Dr!ve+ | DP2010.10.0155 |
MTR | 12138111 |
VARTEX GERMANY | 43-231978 |
HART | 902 011 |
PLYOM | P021432 |
RUVILLE | 221712 |
National | NBK2115 |
TOPRAN | 701 104 |
DYS | 40-RE-9855 |
TALOSA | 80-RE-0145 |
STELLOX | 43-29385-SX |
MDR | GSP-GK6798 |
Fersa Bearings | WK00638 |
IJS GROUP | 10-1530R |
AUTO-SPEED PARTS | 290RD00124 |
Stark | SKWB-0180924 |
RIDEX | 654W0776 |
AIC | 73206 |
MOVIS | ASB2700 |
BRTEC | 960577A |
FARE SA | 33521 |
NPS | R470T02 |
DIAMAX | R1080 |
NAPA | NWB1191 |
NAPA | NWB1522 |
ASAM | 55651 |
GOOM | WB-0069 |
STORM QUALITY PARTS | 790867 |
KRAFTVOLL GERMANY | 14020013 |
FARE-MX | 33521 |
FARE-CO | 33521 |
FARE-RCH | 33521 |
MASTER-SPORT | 6798-SET-MSP |
OPEN PARTS | HBK5289.01 |
PROFIT | 2501-6798 |
RecOficial | 10-1530 |
RecOficial | 10-1530R |
ABTEX | LBK9410 |
APEC | AWB1191 |
ASAM AUTOMOTIVE | 55651 |
MASTER-SPORT GERMANY | 6798SETMS |
APEC | AWB1522 |
IMB BEARINGS | DAC427739 ABS |
MASTER-SPORT GERMANY | 6798-SET-MSP |
CONTINENTAL CTAM | WBE1116 |
FAI AutoParts | FWBK1177 |
ATECSO | KCR00124 |
RRT | RRN-680011 |
MAPCO | 26099 |
ESEN SKV | 85SKV055 |
Burig | B100267 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname