Kõrgus (mm) | 40.5 |
---|---|
Kaal (kg) | 0.028 |
Välisläbimõõt [mm] | 35 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos mutriga |
Täiendav tooteinfo | koos tihendiga |
Ühenduste arv | 2 |
MERCEDES-BENZ | 000 545 39 14 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 000 545 63 14 |
MERCEDES-BENZ | 001 545 02 14 |
MERCEDES-BENZ | 001 545 49 14 |
MERCEDES-BENZ | A000 545 39 14 |
MERCEDES-BENZ | A000 545 63 14 |
MERCEDES-BENZ | A001 545 02 14 |
MERCEDES-BENZ | A001 545 49 14 |
DT Spare Parts | 4.60693 |
---|---|
AUGER | 75191 |
DT Spare Parts | 4.60497 |
A.B.A | 9PK2100 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 70468115 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 70468222 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 01.42.010 |
KM Germany | 030 2109 |
KM Germany | 30 2109 |
STELLOX | 09-02100-SX |
STELLOX | 87-45505-SX |
SAMPA | 202.108 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 70468107 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 01.42.045 |
DT Spare Parts | 4.60693 |
DT Spare Parts | 4.60497 |
EVOBUS | 000 545 39 14 |
EVOBUS | 000 545 63 14 |
EVOBUS | 001 545 02 14 |
EVOBUS | 001 545 49 14 |
EVOBUS | A000 545 39 14 |
EVOBUS | A000 545 63 14 |
EVOBUS | A001 545 02 14 |
EVOBUS | A001 545 49 14 |
OSSCA | 45736 |
4U Autoparts | 26550ME |
SCHNIEDER AUTOTECH | BZT20.00138 |
SCHNIEDER AUTOTECH | BZT20.00139 |
TIGRIL | DB16.0001 |
TIGRIL | DB16.0006 |
ABA | 9PK2100 |
WILMINK GROUP | WG2320296 |
WILMINK GROUP | WG2323474 |
GERMO | 1901 1058 |
GERMO | 1901 1062 |
QAP | S10011 060144 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname