Asukoht | üleval |
---|---|
Asukoht | Tagasild paremal |
Asukoht | ees |
Paaristoote koodid | 32129 |
Kaal (kg) | 0.78 |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Varras | Õõtshoob |
Täiendav tooteinfo | kummilaagritega |
Hooldusinfot jälgida | |
Materjal | Alumiinium |
MERCEDES-BENZ | 221 350 10 06 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A221 350 10 06 |
TRW | JTC1350 |
---|---|
OCAP | 0382699 |
FIRST LINE | FCA6715 |
QUINTON HAZELL | QSJ3538S |
BENDIX | 041814B |
MAPCO | 51860 |
BENDIX | 047253B |
BENDIX | 047254B |
MONROE | L23647 |
METZGER | 53044004 |
BORG & BECK | BCA6715 |
RUVILLE | 935175 |
VAICO | V30-8305 |
MGA | SB7917 |
SPIDAN | 412036 |
SIDEM | 849717 |
OCAP | 1215856 |
SPIDAN | 412035 |
SIDEM | 849716 |
OCAP | 1215855 |
OPTIMAL | G5-772 |
MEYLE | 016 035 0045 |
SIDEM | 49875 |
BIRTH | BD0077 |
JP GROUP | 1350201380 |
KAWE | 8500 23647 |
DYS | 26-25286 |
MASTER-SPORT | 33827-PCS-MS |
TEKNOROT | M-920 |
DITAS | A1-3812 |
BGA | LS5680 |
PATRON | PS5410R |
STELLOX | 57-00189-SX |
OSSCA | 23738 |
RIW | ME6055 |
FORMPART | 1905072 |
AYD | 8808613 |
BBR Automotive | 001-10-17974 |
ETS | 15.TC.330 |
FR REDAELLI | ME-826 |
CPB | 506193 |
ORIGINAL IMPERIUM | 1536 |
GSP | 510506 |
DELPHI | TC2477 |
CORTECO | 49399524 |
RTS | 95-90821-1 |
QH Talbros | QSJ3538S |
SPIDAN | 57824 |
JP GROUP | 1350201389 |
SWAG | 10 93 2130 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.32.124 |
OPTIMAL | F8-7667 |
TRISCAN | 8500 23647 |
MOOG | ME-TC-5186 |
TOPRAN | 408 486 |
A.B.S. | 212552 |
KAUTEK | ME-BS111 |
KAUTEK | ME-BS131 |
DYS | 37-22780 |
TALOSA | 46-04591 |
TALOSA | 57-05757 |
WXQP | 181599 |
Schaeffler FAG | 821 0698 10 |
WOLVER | SP223372 |
WXQP | 160071 |
WXQP | 160077 |
WXQP | 181601 |
WXQP | 180855 |
OPTIMAL | F8-7668 |
LEMFÖRDER | 33827 01 |
SPIDAN CHASSIS PARTS | 412035 |
SPIDAN CHASSIS PARTS | 412036 |
SPIDAN CHASSIS PARTS | 57824 |
GSP | 510505 |
MAGNETI MARELLI | 301181377600 |
WXQP | 181603 |
WXQP | 181605 |
MASTER-SPORT | 37182-KIT-MS |
MASTER-SPORT | 33827-PCS-MS |
VEMA | 260536 |
STC | T458957 |
MDR | GSP-510505 |
4U Autoparts | F59527 |
MDR | GSP-510506 |
FARE SA | 21362 |
AIC | 70536 |
PLYOM | P766600 |
WILMINK GROUP | WG1992899 |
WILMINK GROUP | WG2040757 |
G.U.D | GSP502276 |
MERTZ | M-S1885 |
AYD OE - Excellence | 88-08613 |
APLUS | 19724AP |
SCHNIEDER AUTOTECH | BZS22.00408 |
DAKAtec | 120274 |
FREY | 750106301 |
OMG SRL | G41.4542/S |
RODRUNNER | TC-M-920 |
DLZ | CB5101R |
BOGAP | C3327115 |
KAUTEK | ME-BS216 |
KAUTEK | ME-BS217 |
FORMPART | 1900158 |
OE Germany | 802416 |
FARE-MX | 21362 |
MASTER-SPORT | 37182-KIT-MSM |
MASTER-SPORT | 37182-KIT-MSP |
MAGNETI MARELLI | 030607021143 |
DELPHI | TC2477-11B1 |
DELPHI | TD1104W-11B1 |
TREVI AUTOMOTIVE | TRTT3594 |
WILMINK GROUP | WG2240291 |
WILMINK GROUP | WG2241071 |
WILMINK GROUP | WG2292281 |
WILMINK GROUP | WG2292282 |
BAPMIC | BACB11-545076 |
GSP-BR | 510505 |
GSP-BR | 510506 |
Frankberg | 5481FB0006173 |
BTAP | BMC302-039 |
ALTE AUTOMOTIVE | 86390AL |
FARE-CO | 21362 |
FARE-RCH | 21362 |
VEMA | 210355 |
MASTER-SPORT GERMANY | 37182-KIT-MS |
MASTER-SPORT GERMANY | 37182-KIT-MSM |
MASTER-SPORT GERMANY | 37182-KIT-MSP |
MASTER-SPORT GERMANY | 33827-PCS-MS |
A.Z. Meisterteile | AZMT-40-040-8768 |
A.Z. Meisterteile | AZMT-40-040-8774 |
A.Z. Meisterteile | AZMT-40-040-8802 |
ALTE AUTOMOTIVE | 88427AL |
ALTE AUTOMOTIVE | 88428AL |
KAVO PARTS | SCA-11122 |
MANDO | MSA016397 |
Autostar Germany | 162479 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname