Võtmekaugus | 16 |
---|---|
Ühenduste arv | 1 |
Väliskeerme mõõde | M14 x 1,25 |
Materjal | Messing |
Kaal (kg) | 0.03 |
CITROEN | 1336.63 |
---|---|
PEUGEOT | 1336.63 |
CITROEN | 1337.72 |
PEUGEOT | 1337.72 |
VALEO | 700001 |
---|---|
METZGER | 0905011 |
FAE | 31370 |
FACET | 7.3007 |
INTERMOTOR | 52220 |
MOTAQUIP | LVCT340 |
SWAG | 62 93 0767 |
ERA | 330086 |
TOPRAN | 721 106 |
VAN HECK | 06.6029 |
SASIC | 3250013 |
INTERMOTOR | STT030 |
INTERMOTOR | WTS007W |
INTERMOTOR | 52220 |
MTE-THOMSON | 3106 |
ANGLI | 1522 |
KLAXCAR FRANCE | 163137z |
AUTOMOTOR France | PES0105 |
ELTA AUTOMOTIVE | EV0094 |
ELTA AUTOMOTIVE | XTS7862 |
LUCAS | SNB114 |
QH Talbros | XTT2 |
QH Talbros | XTT28 |
WILMINK GROUP | WG1431190 |
WILMINK GROUP | WG1445335 |
WILMINK GROUP | WG1486772 |
WILMINK GROUP | WG1492389 |
montcada | 0163530 |
CASALS | B1093 |
BorgWarner (BERU) | ST049 |
HELLA | 6PT 009 107-171 |
QUINTON HAZELL | XTT28 |
EPS | 1.830.007 |
VEMO | V42-72-0023 |
KW | 530 007 |
MAXGEAR | 21-0218 |
MDR | EPS-1830 007 |
INTERMOTOR | STT030 |
INTERMOTOR | WTS007W |
INTERMOTOR | 52220 |
CALORSTAT by Vernet | WS2504 |
BorgWarner (BERU) | ST049 |
KLAXCAR FRANCE | 163128z |
COGEFA France | 713.3772N |
LEMARK | LWS162 |
AIC | 51902 |
HART | 511 333 |
INTERMOTOR | 52220 |
WILMINK GROUP | WG1439591 |
A.Z. Meisterteile | AZMT-49-020-3323 |
WTI Automotive | T766822 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname