Kaal (kg) | 0.287 |
---|---|
Ribide arv | 8 |
Välisläbimõõt [mm] | 85 |
Materjal | Plastik |
Rulliku tugipind (mm) | 33.5 |
MERCEDES-BENZ | 000 550 06 33 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A000 550 06 33 |
RUVILLE | 58842 |
---|---|
AUTEX | 654069 |
DAYCO | APV2409 |
INA | 532 0235 10 |
LEMFÖRDER | 27354 01 |
MAGNETI MARELLI | 331316170885 |
IPD | 15-3064 |
DT Spare Parts | 4.63790 |
KM International | FI9330 |
CALIBER | 17465 |
AUTOTEAM | A03732 |
AUGER | 67774 |
LYNXauto | PB-7102 |
REPKIT | RKT1861 |
CAFFARO | 500397 |
BTA | B05-02-005 |
WILMINK GROUP | WG1252826 |
WILMINK GROUP | WG1437501 |
A.B.A | YP758842 |
MICHELIN EngineParts | SMAMP01012 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 01.19.001 |
LASO | 20030122 |
SAMPA | 200.042 |
SKF | VKMCV 51018 |
LPR | AA10289 |
MAXGEAR | 54-0124 |
STELLOX | 81-22030-SX |
AUTOKIT | 03.80145 |
DT Spare Parts | 4.63790 |
RUVILLE | 540834 |
EVOBUS | 000 550 06 33 |
EVOBUS | A000 550 06 33 |
SETRA | 000 550 06 33 |
SETRA | A000 550 06 33 |
Saleri SIL | T3834 |
DEXWAL MOBIDEX | 03-1082 |
WILMINK GROUP | WG1990059 |
WILMINK GROUP | WG2004604 |
4U Autoparts | 14465ME |
MEC-DIESEL | 382600 |
VADEN ORIGINAL | 332.01.0004 |
BTE | 884160 |
MOVIS | AST1861 |
BMS | BMS 312 |
WILMINK GROUP | WG2314783 |
ABA | YP758842 |
FREY | 721103401 |
YUMAK | 117.024 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname