Kaal (kg) | 0.121 |
---|---|
Pinge [V] | 24 |
Pumbatüüp | Dualpump |
Ühenduste arv | 3 |
MERCEDES-BENZ | 000 869 40 21 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A000 869 40 21 |
AKUSAN | MER-WP-001 |
---|---|
MEAT & DORIA | 20186 |
VEMO | V34-08-0001 |
ERA | 465011 |
HOFFER | 7500186 |
CASCO | CWP67600AS |
WE PARTS | 441450123 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 01.60.003 |
SEIM | 118033 |
DT Spare Parts | 3.35121 |
CASCO | CWP67000AS |
AUGER | 76142 |
STELLOX | 87-46103-SX |
WILMINK GROUP | WG1838090 |
OREX | 120149 |
CSV electronic parts | CBL5186 |
KLAXCAR FRANCE | 54561z |
KM Germany | 030 3250 |
KM Germany | 30 3250 |
IMEX | IMX 001000 869 40 21 |
HELLA | 8TW 006 849-091 |
SIDAT | 5.5186 |
SAMPA | 202.273 |
MEYLE | 12-34 870 0001 |
FISPA | 5.5186 |
SANDO | SWP67600.0 |
OSSCA | 34145 |
DT Spare Parts | 3.35121 |
LGK | 046075600LGK |
REAL | 27824006BN |
FLAMAR | WPF110676HQ |
EVOBUS | 000 869 40 21 |
EVOBUS | A000 869 40 21 |
PE Automotive | 030.783-00A |
StartVOLT | SWP 0750 |
WILMINK GROUP | WG2014953 |
4U Autoparts | 46252ME |
SCHNIEDER AUTOTECH | BZT24.00041 |
BOGAP | C5520105 |
AUTOTEAM | E5186 |
RecOficial | RECSWP67600.0 |
SPJ | SP-097 |
RecOficial | CBL5186 |
ADR | 72521162 |
LECOY | SP-097 |
ITAB AUTOMOTIVE | 33067600AV |
GERMO | 1901 1121 |
QAP | S10011 100206 |
QAP | S12014 100817 |
EAP | EAP01925 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname