Asukoht | Väljalaskepool |
---|---|
Paaristoote koodid | 21669 |
Kaal (kg) | 2.3 |
MERCEDES-BENZ | 611 050 01 01 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 611 050 18 01 |
MERCEDES-BENZ | A611 050 01 01 |
MERCEDES-BENZ | A611 050 18 01 |
MERCEDES-BENZ | A6460500200 |
MERCEDES-BENZ | 646 050 02 00 |
SWAG | 10 04 0032 |
---|---|
AJUSA | 93138700 |
BTS Turbo | CP11918 |
KOLBENSCHMIDT | 50006374 |
AMC | 647115 |
AMC | 647115K |
BF | 20100361100 |
DT Spare Parts | 4.67306 |
BGA | CS3588 |
WILMINK GROUP | WG1011581 |
WILMINK GROUP | WG1017682 |
WILMINK GROUP | WG1427034 |
WILMINK GROUP | WG1456461 |
WILMINK GROUP | WG1483843 |
WILMINK GROUP | WG1779074 |
SWAG | 10 92 1670 |
VAICO | V30-0781 |
FRECCIA | CM05-2238 |
BF | 20100361100 |
DT Spare Parts | 4.67306 |
Schaeffler INA | 428 0054 30 |
WILMINK GROUP | WG2189426 |
Schaeffler INA | 428 0184 10 |
AUGER | 105900 |
SAMPA | 010.1578 |
WILMINK GROUP | WG1484844 |
WILMINK GROUP | WG1815397 |
WILMINK GROUP | WG2010547 |
WILMINK GROUP | WG2059029 |
WILMINK GROUP | WG2156513 |
MOTIVE | T4252 |
MOTIVE | T4406 |
OE Germany | 01 0500 611001 |
MEC-DIESEL | 26930 |
FREY | 713200801 |
Autopumps UK | AC6594 |
Autopumps UK | AC6748 |
AE | CAM1044 |
WILMINK GROUP | WG1437097 |
WILMINK GROUP | WG2315347 |
MV Parts | MV K3619 |
MEC-DIESEL | 21935 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname